Friday, May 9, 2014

MenanTi SaaT KehaDiranMU :)

Assalammualaikum semua...

FUh!!! mmg lama giler x post new entry kan...
sbb nya aku mmg malas sgt2..
sbbnya sibuk sangat dengan tanggungjawab kerja , family dan untuk diri sendiri...:)

skrg aku dah 36 weeks...means dah 9 bulan...
due aku sbnrnye 3 Jun 2014 
tapi scan kata 31 Mei ni
orang kata nak tunggu hari je lagi...
dalam pada takut dan nervous ni...
ada juga rasa x sabar nak jumpa dia...
ye...dia yang bakal memeriahkan lagi hidup kami bertiga
dia yang bakal mengeratkan lagi hubungan kami berdua
dia yang bakal menjadi tempat bergaduh adik2 aku
dia juga yang bakal menambah geng bola encik suami
eh???? ye ke...confirm ke??? 
wallahualam....DIA yang maha mengetahui...
aku pun x kisah sangat..
janji dia yang dianugerahkan kepada kami
sempurna sifatnya
sempurna kelahirannya
dan sempurna segalanya...

Ya Allah...
Sungguh aku bersyukur atas nikmatmu yang satu ini
dua kali pengalaman menjadikan aku insan yang lebih tabah
lebih menjaga dan lebih mengerti akan erti pengorbanan...
seorang ibu, ummi, mama dan mak!!!!

SELAMAT HARI IBU!!!!

sebelum bergelar ummi :P


1 comment:

  1. anugerah tak ternilai maknanyer...dpt mengndung n melahirkan..
    http://adna2029.blogspot.com/2014/05/mini-giveaway-kcolly-by-syiera-firdaus.html

    ReplyDelete