Thursday, November 7, 2013

My 2nD PregnanCy MoMent :)

Assalammualaikum semua..:)

baiklah....ahad lepas...3 November 2013....aku dan encik suami dah pergi scan our 2nd baby kat Klinik Pakar Perbidanan & Sakit Puan...W.Y.KO...kat Jalan Beserah...ala tempat scan 4D masa pregnant affan dulu...hehehehehe...alhamdulillah...doc cakap..kandungan aku dah almost 8 weeks...doc suh jaga diri elok2...maklumlah masih baru...uhuk3...aku pun tanya doc bila anggaran due aku bersalin...18 Jun 2014....so...beza dengan affan 3 tahun la...(kalau kita tahun..huhuhuhuhu)...aku harap sangat kali ni aku x mengalami alahan yang teruk...masa abang affan dulu (chewah!!)...aku okay je...mcm biasalah kalau klinik private...dia akan suh kita follow up balik sebulan kemudian...aku rasa better yang ni je la kot...tunggu sebulan dua lagi...aku buat la buku merah tuuuuu..hhehehehe....malas nak buat awal2....okayla...just to noted this moment in this blog ..nak share the experience...doakan yang baik2 ye untuk aku dan baby...:)

from mommy to be :)
ummi affan 

No comments:

Post a Comment