Tuesday, November 5, 2013

MeNgaDa LebiH :{

Assalammualaikum...

aku nak updated entry ni...sebab masa ni kengkawan pergi bekfast reramai...aku pulak kena tinggal...bukan sbb dipulaukan..tapi sbb perut aku ni memulas2 ....x sedap je rasa...malam tadi dah hambur semua keluar....mengada nak makan pizza ....balik je x sempat masuk umah...bersimpuh tepi longkang...keluarkan segala isi perut...hambik ko!!!! (maybe anak aku kali ni x suka western food gamaknye)....affan duk perati je aku...sambil ckp " ummi muntah....ayah , ummi muntah manyak2"....alahai anak...ayah pulak sibuk duk keluarkan barang dari dalam keta...(borong susu affan kat carefour ngan mainan mancing affan)...huhuhuhuhuuh

pagi2 tadi dah bekfast ngan mak...bee hoon ngan telur mata...mak siap buat air untuk aku...(sygnyela dia kat aku)...luv u too mom...hehehehhe...mak bekfast nasi lemak...kami makan berdua je..sbb abah dah cincau pergi bawak affan jenjalan tengok burung sekeliling perumahan kami...actualy sampai je umah mak...aku dah muntah segala bagai..(sbb minum susu kat umah)....aku pun x tahula...leh ke minum susu ni...sbb masa pregnant affan aku teguk 10 katon susu pun rilek je....

kali ni pregnant mmg alahan aku teruk...sama mcm affan evening sickness....bukan morning ye....melepek je aku kalau sampai umah...pastu boleh kira ngn jari berapa kali je aku masak untuk suami...sian laki aku...mana x nye...lembik giler...pastu pg ni sampai opis...perut rasa x sedap...apalagi masuk la kotak kecik...kirim je kat opismate...dan sekarang aku tgh menaip la kat lappy ni...dengan rasa yang x best dalam tekak dan perut...alahai anak ummi ....oh ye...aku sbnrnye dah disahkan mengandung...2nd baby...tapi agak complicated kat sini....sbb:

1) sebelum disahkan aku x dtg haid 3 bulan..(last date : 5 ogos 2013 )
2) pergi confirmed kat klinik biasa...doc ckp positive...tapi scan mcm baru 4 minggu (18/10/2013) yang lalu...
3) mak kata perut aku dah mcm pregnant 2 bulan ..besor smcm je
4) laki aku duk sibok kata 2nd baby ni kembor...(mcmla dia pakar sgt )

atas sebab2 kat atas ni...aku buat keputusan...hari sabtu ni nak pergi scan kat klinik pakar ibu2 mengandung...untuk confirmed kan 2nd baby aku ni berapa bulan sbnrnya...sbb kalau orang tanya...aku mmg payah nak menjawab dgn yakin...stakat ni aku main taram je...belasah je ckp...1 bulan la 2 bulan la ...hahahahahahah

love this pic :)

No comments:

Post a Comment