Wednesday, October 30, 2013

KataLoG BarANG ViEtNaM :)



Assalammualaikum kawan2, blogger2 dan sape2 yang baca entry ni...

kan aku dah janji nak tunjukkan ape yang aku beli untuk family aku dan family mertua...
aku dan encik suami adalah adil dan saksama
di mana setiap ahli keluarga akan dapat satu baju /kain
kecuali yang ditempah awal2
kecuali yang dihulurkan duit awal2
kecuali yang amik order last minit
so...
aku rasa mmg nak pecah kepala la 
belek list order
masa kat vietnam hari tu...
hahahahahahahhaha

jom cekidaut all the pics...:)

untuk pak uda (adik ipar aku yang paling bongsu)
dan zulaikha (anak kak long)

untuk zulaikha
anak buah encik suami jugak
anak kak long

untuk achik
adik ipar aku

untuk adik ipar aku (perempuan)
yang paling bongsu
chu

untuk emir dan qalesya
anak2 abang ipar aku
kojek

untuk biras aku
kak awatif

untuk qistina dan qayum
anak buah encik suami
anak2 kakak ipar aku @ kak lang

untuk kak lang :)
kain pasang english cotton

telekung cotton
untuk adik ipar aku
kakak tempah :)

untuk kakak jugak..
ni aku bagi..

ini untuk kak long
dia tempah awal2 :)

untuk ibu mertuaku
sepasang baju kurung cotton..:)

bapa mertuaku
suka simpan koleksi..:)

encik suami punya idaman..
terbeli jugak
hahahahahaha

ni coconut candy
masa pergi tour mekong..:)

beg tarik...
hasil tangkapan kat vietnam jugak..
sebelah tu beg aku beli kat medan..
hohoohohohoh

untuk abah!!!!

untuk datuk aku..
yang suka hisap rokok daun..

tshirt , jubah dan baju kurung,,
fridge magnet jugak
untuk keluarga mok de..(adik mak aku)

fridge magnet yang kami beli
ada antaranya dapat free masa borong tshirt okay!!!

untuk x-housemate aku..
dia tempah..
tapi sampai skrg x bagi2 lagi
jauh sangat duduknye
kat putrajaya nun..

ini opismate punya..
dia tempah last minit...
huhuhuhuhu

yang ni pulak...
baju kurung, kain pasang dan tshirt..
fridge magnet jugak
untuk kuarga mak ngah (kakak mak akU)

ini untuk kuarga aku
untuk mak aku beli vietnam silk..
untuk bella baju cotton
adik lan tshirt
untuk abah ...aku dah bgtau kat atas td kan..

untuk pengasuh affan..mama

ini untuk aku..
ehhehehehe

yang ni datuk ngn nenek aku punya
nampak mcm sikit je kan...tapi penuh wei dua beg kteorang...yela...list tempahan berjela panjangnye...sampai nak tergelak tokey kedai tgk aku tenung list dengan mata terbuntang..hehehehehe...so kalau korang berkesempatan pergi HCM dan ada duit yang melimpah ruah...lagi banyak kot korang leh borong...hahahahaaha...enjoy the trip okay!!! daaaa....

No comments:

Post a Comment