Thursday, September 12, 2013

StuDent MakaN-MakaN :)

Assalammualaikum...

Jumaat....jam 10 pagi waktu msia...30 ogos yang lalu...Department aku buat makan-makan...untuk student...lebih kurang jamuan hari raya la...beraya bersama2 kawan2 dan student...mengeratkan silaturrahim...aku x join secara langsung dalam penganjuran event ni...tapi secara tidak langsung je..tu pun bagi idea...dan pendapat....yang mana click aku wani...selaku penasihat kelab department kteorang selalu menerangkan secara roughly ....tanya pendapat aku....dan tanya bab menu juadah yang akan dihidangkan...bagi aku...aku x kisah...aku xdela nak komen mcm2...dan xdela nak cari salah silap kat mana2...sbb bagi aku kalau aku x involve dalam penganjuran pun dah mujur sgt2......ingat senang ke nak buat event segala bagai ...dah la melibatkan student..mmg susah oooooo....so..ape2 yang wani cadangkan atau buat...aku "ON" je....mmg terima kasih sgt2...(aku x suka yang pung pang lebih tapi tak de sumbangan pun)....hahahahahahah...:)

the ahli jawatakuasa kelab Kejuruteraan Awam (DDA)
khairunajwa. siti maryam, nurul faiziana, mohd hilmi (the precident), puan shasmawarni , afif , nur fadzilah , nur farrahizah

all of us on that day..
aku siap pegang pistol tau (nak tembak gee)
hahahahahahaha
hari tu...special meal adalah...rainbow cake...yummy!!!....wani tempah 2 cake tau...(actualy ada promotion)...tapi mmg la berbaloi...kalau satu je cake ..manala cukup kan...dan the decoration very2 nice...
aku suka...lagi2 buah strawberry...hehehehehehe....

the cakes :)

drink station

bakso station

lain-lain menu
rendang ayam, nasi impit, nasi minyak
 
lebih jelas lagi :P

event start kul 10.00 pagi..kteorang jangkakan 70 orang student akan hadir...but yang datang just around 40 students je...almost separuh...may be sbb ramai yang balik kampung...maklumla..esoknye kan Merdeka Day...confirm nak sambut kat kampung masing2...and + ada jugak yang ditimpa kemalangan termasuk yang tolong jaga kawanla....yg x sihat la....huhuhuhuhu...tp yg bestnye masa event ada cabutan bertuah...dapatla dorg ni hamper sebijik sorg....pastu ada penganugerahan "King & Queen"...kteorang kena pilih di kalangan student yang hadir masa tu...so...kami dah pilih la...:)

inilah "King & Queen" kami
dari kiri: gee, aku, afif, hani, wani , kak di dan kak zara..
yang xde: kak puteri (x taula dia ke mana)..
nampak x hamper yang banyak tuuuu...nun di hujung...

students kami yang hadir...

pic kandid aku amik...
blur habis ko!!!

bukan nak bagi ucapan tau ..
si azizi ni tukang baca doa makan jeeeee...:)
alhamdulillah..event ni berlangsung dengan lancar...dan aku amat puji ajk kali ni..sbb x pyh disuruh dan x pyh di arah...sekejap je dorang dah bersihkan dewan kuliah ni...aku terkejut jugak tgk...dorang dah clearkan sampah2 dan kemaskan bekas2 makanan yang ada...thumbs up for them!!!!...lain kali di lain tahun ...harap2 ada lagi jamuan makan2 macam ni...bukan time raya je...hehehehehe...terima kasih kepada semua yang bersusah payah menjayakan event ini dan x lupa juga pada semua yang hadir...:)

with the Queen :)

our coordinator..;)

with student

with student too
ha!!! ada pun completed pic lecturers..
yang hilang tadi...yang tudung pink tu...kak puteri..
:)

all of us..
ajk & the lecturers :)

p/s: okla sampai sini je...korang x tau sbnrnye penasihat kelab kami ..wani...mmg tensen ngan pening kepala la ....sian dia...yela...bermula dengan proposal sampaila ke hari kejadian...mmg la stress ....tapi dengan berkat kesabaran dan kesungguhan beliau...akhirnya Majlis Jamuan Raya DDA 2013 akhirnya berjaya!!!! congrats to all....adios...dgr2 pulak hari ni wani bgtau...next event for this semester ....BOwling TIME!!!!...
sukala aku...leh bawak encik suami dan affan main bowling...ehheheehheehhehe...another sports to enjoy...selain dari FOOTBALL...yeay!!!

1 comment:

  1. Owhhh tq rs dihargai pnt lelahku.. :-) mintak maaf atas kekurangan.. Hehe

    ReplyDelete