Tuesday, September 3, 2013

FamiLy Day PetRoNas !!!

Assalammualaikum :)

Family day kali ni kat Felda Residence Tekam..
2 hari 1 mlm...
aku pun join sekali..

hasil tangkapan masa acara sukaneka..
aku, encik suami, adik lan , abah
selok main sukaneka..
mak?? mestila jaga affan..
ngehngehnegh

encik suami dah ready untuk mengeluarkan peluh..
baju merah ni semua orang dapat
untuk acara sukaneka..

ada acara makan-makan
makan buah-buahan tempatan...
durian, langsat, dan pala

semua orang duk hadap buah...
nampa x yang pakai baju hijau tu...
abah aku ler tu..hahahahahaha

acara mengopek buah durian..

penuh tu dalam hilux...

oh my mom!!!!
mak mmg peminat tegar durian ye kawan2..:)

my abah pun sama
cuma kena control sbb ada darah tinggi..:}

chalet yang kami duduki..
satu katil queen dan 2 katil single..
mmg selesa
mmg besar..

another chalet..
landskap yang menarik..

kami punya chalet di jalan ini..
moga hidup kami dirahmati oleh Nya..
amin..

banyak giler chalet disediakan di sini..

selepas acara makan buah-buahan
kami pun pulang dengan senyuman..

eh..bukan pulang ke chalet untuk berehat tau..
tapi untuk ambil baju mandi affan..
ni kat kolam renang tau..

ada air terjun buatan..

side view..

kolam kat sini best jugak..
besar dan cantik..

kasih sayang antara atok dan cucu..
x dapat disangkal lagi..

dan lagi..

front view..

bestnye dua bercucu ni mandi manda..
ummi jugak duk tepi main air..

tengah dating dengan encik suami..
tiba2 ada orang tu amik pic...
hahahahahahahah

ada hati nak mandi tempat dalam..ceh!!!
tengok je la wahai anak..

nampak x gelungsur tu..
ha!!! affan nak jugak naik..
aku la yang penat sbb kena dukung dia bawak naik..
encik suami pulak tunggu kat bawah..,

ramainyeeeee..


amboi2...ayah...bersantai ye..


lucky number
my date of birth
25
twenty five!!!!

acara sukaneka keesokkan hari di padang..
semua merah!!!

tengokla affan ...
ajak aki dia main jauh2...

tiba2 ayah datang...
jangan la marah2 ayah..

the kids ...

acara isi air dalam botol..

affan dapat hadiah...yeay!!!

acara bawak bola dalam sudu..

untuk bapak2
acara terompah gergasi..
game ni abah, encik suami dan adik lan main..


lawak je geng encik suami..


p/s: kami  3 beranak join family day company abah...kebetulan abah ajak..ape lagi...kami pun suahati la...ehhehehehe..family day ni on weekend 24 and 25 Ogos...masing2 pun free time ni...aku main 2 game..first bawak pinggan ...ala2 pelayan restoran ...dan dalam pinggan tu mcm2 ada...even bola tenis pun ada...saje je nak suh berat...2nd...aku berpasangan dengan adik lan...(wakil family en. mohd aris) main game belon air ...baling dan sambut belon yang berisi air...kami dapat pingat gangsa tau!!!! tempat ketiga..cayalah!!!!...actualy ada majlis makan malam..bertemakan hari raya...tapi kan...aku pelik jugak..mana gambar time tu...ke mmg aku x bawak phone...(ops!!! aku lupa)...xpela kalau tiba2 terjumpa dalam camera abah or encik suami...aku akan hapdate kemudian yep..hohohohoho..so next time kalau ada lagi...kami still akan join family day anjuran Petronas Gas berhad ni...kui3!!!! adios~~~~~ 

1 comment:

  1. Salam
    ai saya ida
    newbies blogger
    baru follow blog ni
    jemput ye follow blog saya
    umielman.blogspot.com

    p/S :besnye dapay makan doyan huhuhuhuh

    ReplyDelete