Thursday, April 18, 2013

LaSt 27 yeArs :}

Assalammualaikum ...

actualy sejak aku dah ada instagram, tweeter, whatsapp and wechat...aku dah terlupa nak berkongsi citer kehidupan aku dalam blog...sbb app yang lain mmg lagi advance dan cepat....ermmm...tp kena jugak ada catatan dalam blog ni..untuk kenangan aku di masa depan..hehehehehe....

so, bulan disember tahun lepas...2012...skrang dah tahun 2013...baru aku sedar dah hampir 5 bulan aku x updated entry baru...(walaupun may be xde sapa nak baca)...25 Disember ....my keramat date...xde la buat sambutan ape2 pun...yeah!!! my BesDay ....and My 2Nd AnniveSary wiTH my encik suami...Just kami 3 beraNak pergi Makan2...hang Out & ShoPpinG...coz my SibLings xde....hanya Tinggal My ParenT and My Family....

PerKara Paling Utama mestilah beli kek ...Aku mati2 ingatkan xde kek...tapi ada jugak...hehehehee.. maklumlah nak celebrate dah Tua sgt...hahahahaha....nak Candle LighT diNNer mcmNa kalau Dah Si Hero Affan RizQin ni Ado...xkanla nak ditinggalkan...mmg x la..hahahahahhaha...

siap order crepes and cupcakes :)

pergi makan Pizza Hut ...ayah pose mengada...

my hero busy dengan sudu ...

dia dah behave time makan..tapi habs dia ketuk meja guna sudu...aiyoooo

our cake...

besday present merangkap besday annivesary yg diberi oleh encik suami..
just to inform me indirectly agaknye...
"masa sangat berharga untuk kami"
annivesary present untuk encik suami...
very technical kan...hahahahaha
malam tu sempat lagi pergi funfair..
just to have fun with my hero...
tgk la excited nye muka dia..

i love both of u "ayah" & "affan" very2 much...

p/s: Happy birthday to me ....Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang ke 2 to us...semoga ikatan ini kekal dan bahagia sampai syurga.....Semoga aku mencuba untuk menjadi kekasih, isteri dan ummi yang baik kepada mereka berdua...amin...Ya Allah...Syukur keran Kau memberi aku kesempatan ini untuk menjalani kehidupan ini bersama mereka berdua...Aku Sayang Kamu !!!!!!

~ The End Of Year 2012~

No comments:

Post a Comment