Thursday, October 18, 2012

memories never end :-)

assalammualaikum...

dah lama rasanya x update entry baru...banyak dugaan dan halangan yang menimpa aku...dengan itu x dptla aku meluahkan rasa dalam blog ni...kesibukan aku dengan pelbagai aktiviti dan seminar dan segala kerja di office di samping nak menghabiskan silibus ....mana nak menjaga si hero muhammad affan rizqin lagi...yang semakin hari semakin aktif...lagi2 dah boleh berjalan ni....penat ummi melayan + mengejar dia.....fuh!!!! sgt2 mencabar...actualy mmg dah lama dpt pic raya yang abang ipar aku capture hari raya hari tu...baru hari ni ada peluang nak di uploadkan...hehehehhehe

one happy family ;)

ummi , affan dan ayah
di pagi syawal 2012

lengkap kami 1 keluarga ( belah mertuaku) ;)

sekali lagi .....senyum!!!!!

ololololo anak ummi....mashamnyeeeee ;(

eh2....ada lagi...tp nape senget benget pic ni...hahahahaha

ayah dan anak ayah...eh2 x...anak ummi larrrr

air mata di pagi syawal...ciannnyyyyeeee
cari ummi ye sayang bucuk2 ni..:)

hensem boy!!!

kita minum dulu!!!!!
korang mesti kata aku koya kan...banyak giler upload pic...hahhahaha...aku bukan nye ape...dah alang2 leh update entry...terusla aku letak semua pic yang abg ipar aku amik time raya hr tu..baru pueh hati aku...punyala lama menunggu....akhirnya dapat jugak pic yang akan menjadi kenangan di hari raya ni...:)

akhir kata..
sayang korang!!!:)

No comments:

Post a Comment