Monday, October 29, 2012

Aidil FiTri CeleBRatioN :)

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua kawan2....

entry kali ni aku nak citer pasal event jamuan raya untuk student aku hari tu...7/9/2012 bersamaan hari jumaat..mmg dah lama peram entry ni ...hr ni baru dpt kongsi dengan korang semua...heehhehehehe...Jamuan raya ni kira sebagai aktiviti semester ni la bagi student aku...x sempat nak buat majlis berbuka puasa pada bulan sebelum tu...ni pun last minit...buat dkt kolej je...dalam kelas je...tp mmg happening jugakla..sbb hari jumaat...masing2 x segan la nak pakai baju raya...thanks to ajk kelab DDA...(Kejuruteraan Awam)...

alang2 dah ada majlis yang mempertemukan semua student dari semester 1 sampai la berapa2 (ceh!! x nak sebut pun kan)...boleh dikatakan semua student DDA hadir...sebab ada acara penyampaian hadiah bagi pelajar2 yang hebat!!! semester lepas dan juga cabutan bertuah...hehehehehe...so dah tentula aku x bertuah pada hari tu...erkkk!!! tp best sbb aku bawak si hero aku...Muhammad Affan Rizqin...dan juga bodyguard aku merangkap adik lelaki aku yang gagah perkasa...(dia cuti semester masa ni)...:)

so..majlis berlangsung dengan selamat tanpa sebarang masalah..hehehehe...enjoy the pic ye...:)

the menu's...:)

hamper untuk sesiapa yang bertuah pada hari kejadian!!!

untuk student yang memberi performance yang memberangsangkan..congrats!!!

keadaan sedikit haru biru semasa menjamu juadah...:)

jejaka2 yang menunggu dengan sabar...eh2...adik aku pun join  sekali ye;)
(beliau duduk dua dari kiri)

say cheese...:)

amboi2...sampai x tgk sape2 dah ...

my hero with pak ngah yang gajah!!! huahuahaua

Puan Noordiana 

Puan Nor Afzan Nizan

okay fine...dia amat bertuah...huhuhuhuhu

Puan Shasmawarni

Puan Norhusna (lecturer jemputan )

pakaian terbaik pada hari kejadian
MOHD MUSTAKIM MAHADI
my mentee...yeay!!!!

pakaian terbaik for gurl pulak
FARAH ELEEZA
sangat comel..:)
okay luper pulak nak war2 kan...yang baju oren tu...adalah merangkapi bos aku hendaknye sebagai Pengarah Program SOST (School of Sciences & Technology)...nama dia biarlah rahsia...hehehehhe...terima kasih daun keladi sbb sudi hadir bersama2 meraikan jamuan ini ....walaupun sangat mengetahui encik bos amatlah busy musy....ngehngehngeh...tabik spring la pada kamu encik BOS!!!!!

kami berdua!!!
walaupun x berapa sedondon mondon..
kami still sweet sgt together!!!
(ayat mcm x bleh blah kan)..


ayark!!!!!!

bye..


No comments:

Post a Comment