Wednesday, December 14, 2011

PiZza TimE!!!!

Assalammualaikum..

sabtu hari tu..kteorg balik kampung....rumah mertua aku...kat kl...(kampung kat kl?????)...hahahahhaha
actualy ...kebetulan selasa minggu selepas tu aku ada bengkel akademik kat UTM semarak...huhuhuuhuh
so..amik kesempatan la balik umah mertua...sian ayah ngn ibu mertua aku...nak tengok affan...rindu sgt katanya...

so..kami pun ajak la parent encik suami dan adik beradik dia pegi makan PIZZA!!!!!!!
kat area metro prima kepong...pizza kat situ selesa..sbb satu bangunan je..
2 tingkat...aras bawah KFC (bukan khairul fahmi che mat yeeee..) hahahahahha
aras atas PIZZA hut punyala...

okla..jom layan pic kat bawah...sila fokus pada affan ye...(sbb dia yang excited lebih...mcmla leh makan...hehhhhehehe)....mmg bertuahla anak ummi sorg ni....ish3...

0ne happy family..
(maaf kualiti gambar kurang memuaskan)
tgkla si affan tu..
xleh nak duk diam..
tgkla mata dia asik pandang makanan atas meja je..
pastu wat muka geram..
sabar ye syg..
baru 3 bulan tau..
x sesuai makan PIZZA..
hehehhehehe


adik ipar (sebelah kiri) & ibu mertuaku 
tgh syok menjamu selera kan..
aiiiisssshhhh...sempat lagi si puteri ni pandang kamera..
x jadila candid nyeeeee..:)


ni pulak along emelda...
kakak ipar aku
sebelah tu gurl tu mestila anak dia
siti balqis zulaikha namanya..
merangkap sepupu anak aku la..
yang sebelah lagi satu tu..PAK UDA!!!!
sbb adik bongsu encik suami..ehhehehe
muda sgt2 kan..baru nak masuk 4 tahun..hehehehe


taaaaadddddaaaa...
ni pulak bapa mertuaku..
sempat jugak kandid pic dia..
tp encik suami ni kacau betolla
xpe2..
asalkan dpt jugak capture pic nie..
heheheheheh


hahahahahha
actualy pic ni dah upload da dlm entry sebelum ni..
tp aku still nak mencapapkan pic ni di sini..
lantakla kan..
blog aku..
hahahhahaha
ummi & affan
:)

adios!!!

No comments:

Post a Comment