Thursday, January 20, 2011

AnGKa Dua PuLuH LiMa MengAnCaM

salam...
actualy entry ni dah lama terperap...
so hari nie baru ada masa nak continue hbskan entry ni...
25 DISEMBER 2010
date yang mmg aku x kan lupa sepanjang hayat aku...
Angka 25 nie mmg bwk ONG la...bak kata org cina...
sebabnya...sume peristiwa yang bermakna bg aku terjadi pada tarikh nie...
dan juga berkaitan dengan angka nie...hehehehe

so..ape perasaan bile dah tukar status jadi puan???
hehehehe...(aku hanya mampu menelan air liur seraya berkata biasa je)
padahal...dalam hati....TUHAN saja yang tau...
yela...dah jadi PUAN...mestila semuanya akan berubah kan...????
Panggilan dah berubah...PUAN AFZAN
Perlakuan pun kena berubah....sesuai dgn status PUAN
Percakapan pun kena jaga....sesuai dgn status ISTERI...
semuanya la...
kecuali satu je....HATI....(tetap sama seperti dulu...erk)

so...ape yang berlaku pada 25 dis 2010...semua pun dah tahu...aku KAHWIN...opss...NIKAH...
so..hari nie la aku selamat diijabkabulkan dengan encik suami...dengan sekali lafaz....RM22.50...pada pukul lebih kurang 2.50 petang...pada tanggal usia aku 25 tahun.....ha!!!! kan2...semuanya berkaitan dengan angka
25....akula orang yang paling happy dan terharu...sbb aku dapat hadiah besday yang paling best dan tersangatla mahal .....iaitu ENCIK SUAMI....seorang suami yang aku puja selama nie...yang aku sayang...dan yang paling memahami....muah....kita sayang abang tau....sgt2....(perluke ckp dlm blog nie???)

so...dah tentu la adik aku...bella...merangkap camerawoman aku pd hari ni...telah menjalankan tugas dgn jayanye...hehhehehe...so..kalau korg nak tgk pic kawin aku....nikah ngn sanding...leh la melawat laman web nie erk...http://www.facebook.com/belongtoezany?sk=photos....kat sini berlambak gmbar aku..ngn encik suami...yang formal...yang kandid...(mcm makcik joyah gosip2)...semua ada....lets enjoy....heheheheh




No comments:

Post a Comment