Tuesday, December 7, 2010

MinggU2 yang Amat Sgt Paling BuSy!!!

salam
ermm...
mesti korang pelik dan hairan kan...
kenapa aku nie x post2 lagi entry baru...
adakah aku sedang bercuti???
adakah aku sedang bersedih????
adakah aku dah x minat blogging???
adakah aku dalam mslh????
adakah lappy aku dah meninggal???
adakah kat tempat aku xde server ternet???
adakah umah aku xde letrik???
adakah???

adakah???
adakah???


jawapan nye senang je...
AKU TERLAMPAU BUSY!!!!


aku tersgt tensen sejak minggu lepas..
aku tersgt sibuk sejak minggu lepas...
aku tersgt emosi sejak minggu lepas...


sebab????


1) 29 November 2010...ada kursus CIDB...yg melibatkan aku sebagai salah seorang peserta, penyambut tetamu, ajk makanan, pensyarah pengiring dan mcm2 lagila jwtn aku...huhuhuh


2) 30 November 2010 ...aku kena memantau semua mentee aku untuk membuat PRA PENDAFTARAN untuk semester hadapan...mentee aku seramai 22 org???? korg rasa mcmna aku nak kejar sorg2 wat menda alah nie...sgt2 tensen!!!


3) 1 Disember 2010....aku kena hantar MKK means student punya carrymark (40%) untuk dihantar ke UTM...ada 2 subjek yang aku kena wat...satu subjek lebih kurang 50 org....adakah anda rasa aku mampu buat dalam masa yang ditetapkan?????


4) 2 Disember 2010 ...Hari Mentor Mentee SOST...yang melibatkan seluruh warga SOST bersama student...ada acara sukaneka...byk kenangan manis dan pahit yang terjadi pada hari ni...next entry akan aku ceritakan kepada kalian ye...bwk bersabar...


5) 3 Disember 2010....aku kena amik nama student beserta saiz jaket yang perlu ditempah...untuk semua student Diploma Kejuruteraan Awam IKIP....sapa yang nak la....tp nak tunggu sorg2 datang...mmgla senak perut...


6) 4 Disember 2010...tiba2 aku adakat UiTM Shah Alam....mengapakah...akan aku story mory kat korang dalam next entry...hutang dulu ye ...hahahahaha


7) 5 Disember 2010...aku mendapat jemputan Majlis Perkahwinan Encik Razman (pensyarah IKIP) di  HOtel Dhe Ru Beach Resort....dan juga kena wat persiapan untuk AKTIVITI DDA esoknyeeeeeeeeeeeee.....


8) 6 Disember 2010... pagi2 dah kena bangun...penat pun x hilang lagi...mlm smlm dah tido lmbt...sbb siapkan cenderamata untuk student dan juga hadiah wang tunai...dasat2...(kaya betol kolej aku kan)..hahahahah...so Hari ni berlangsungla LARIAN SIHAT DDA...aktiviti larian,berjogging atau berjalan...hehehehe...kepenatan lg aku...tp puas hati...sbb semua berjalan lancar...hehehe


9) 7 Disember 2010...bersamaan hari ni...AwalMuharam...MaalHijrah... aku bersama2 family menjalankan aktiviti gotong royong...di teratak aku...INDERA SEMPURNA...menyapu, mengelap,mencabut langsir, mengecat dan mcm2 me-xxxx   lagi la....seharian bertugas selaku cleaner...kemudian aku shopping barang2 adik lan...sempena kemasukan dia ke UiTM Shah Alam...menyambung pengajian Ijazah Sarjana Muda
(perlu ke aku ckp benda nie..)...hahahaha..smbung sikit lagi...dalam jurusan MEKANIKAL...hahahaha


10) sok dan hari2 seterusnya...aku rasa mungkin aku akan lebih busy...atau aku terus hilang...sehinggala tiba masa, saat dan ketikanya...aku ada masa untuk update BLOG aku nie...ermmm...ntahla...biar DIA  yang tentukan lah....heheheheheh


Cebisan Nurkilan: biasalah...hujung2 semester dan dekat2 nak majlis nie...mmg la masa tu EMAS...bak kata pepatah...bukan senang nak senang...hahahhha....ermmm...harap korg dapat terus tunggu untuk entry yang seterusnya...bukan sok atau lusa...tp bile2la...hehehhehe...(mesti korg rasa aku nie tgh emosi x stabil)...thanks sbb sudi singgah kat blog aku nie...(siapalah aku untuk SETIA)...kekekekkeke...bye...adios...

No comments:

Post a Comment