Sunday, November 28, 2010

EnGagEMeNt!!!!

salam
yeah!!!
smlm...hari sabtu bersamaan dgn 27 November 2010..
aku nye BFF Faridatul Akmal...selamat bertunang...
wah!!! suda menjadi tunangan.(sebab selama nie aku asik panggil Perisik!!!)
hahahahahahahha
so pas ni...dia dah x leh nakal2 lagi...dah x leh gedix2 melampau lagi...dan x leh beremosi yang terlampau...kekekekekek


aku selaku sahabat sejati telah DIARAH ...hahahaha...untuk hadir pada 2 hari sebelum...
dan nak dijadikan citer untuk entry ni...pada hari pertama (25.11.2010..khamis)...
aku telah terlajak perahu...yakni terlepas untuk pergi ke rumahnya...heheheheh
pada awalnye ingtkan nak pegi pas maghrib...lalu pas keje kul 5.30...aku pulangla ke rumah...
sedar x sedar...aku pun sudah mendapati jam di dinding tepat pukul 9 ++++ malam...
jadi harusla kalau aku pegi time tu dia dan kuarganya akan menghalawi aku...ahhahhahah


ape lagi aku pun dengan rasa bersalah memberi sepatah dua kata di inbox tepon beliau..menyatakan perasaan bersalah...bukan setakat itu ye...keesokkan harinya aku juga telah post status kat fb...juga menyatakan kekesalan aku kerana kejadian ini...ekkekekekeke....(harap2 dia x balas dendam)...


jadi pada hari kedua...sehari sebelum majlis pertunangan nye...aku dgn rasa yakin pas keje terus menuju ke rumahnya,...(tanpa berhenti walau sesaat di rumahku...maklumla umha sejengkal)...kerana dikhuatiri terlajak perahu sekali lagi...atau pun bak kata pepatah..pisang berbuah dua kali...dgn bau badan yang menyenakkan...dgn rasa kurang selesa...(seharian dgn pakaian kerja)...aku membantu ape yang perlu...balik sekejap untuk membersihkan diri...kemudian kembali pulang ke jalan yang lurus...(rumah eda la)...hahahaha


tepat pukul 12...aku pun pulang...dgn kurangnya perasaan bersalah...dan rasa kepenatan...aku pun TIDO lah!!!!


keesokkan harinya...aku pun turut bersama2 meraikan hari bahagianya...dgn kawan2 yang lain,...dan mcm biasalah...sesi penggambaran akan berlaku tanpa disuruh atau diduga...masing2 dgn aksi spontan masing2...termasuklah aku...kekekekek...


saksikanla gelagat kami...wlpn..menyemakkan mata korang...terima je lah!!!!


sesi mengumpat...ekekkeke
kami berdua...seiring dan sejalan...hahaha

say cheese...(LAPO!!!)

nampak kepala je aku...(ada niat lain sebenarnya..ahhaha)

kami...alumni SKIM...gegegege

wah...gambar ni mmg terbaik...
(kredit to ct hanisah...merangkap camerawoman kteorg)
sbb dia siap melekat kat dinding...hahahahah


cebisan nurkilan: aku mmg sgt2 happy bile tgk kawan2 sebaya dna seusi aku melangkah ke satu fasa yang lebih baik...alhamdulillah...moga2 aku dan kawan2 akan dapat merasai nikmat berkeluarga...pahit dan manis...semua kami akan tempuh bersama2...insyaallah..aku doakan EDA dan ADI dapat menjadi pasangan yang sesempurna mungkin...dapat menempuh dugaan dan cabaran yang mendatang...dan aku...moga2 dapat menjadi seseorang kepada insan yang bernama ENDY REMY dengan sebaik-baiknya...dan selengkap yang mungkin...insyaallah..semuanya atas kehendakNya...amin...

No comments:

Post a Comment