Friday, November 26, 2010

Daisy PathKu ...

salam...
entry kali nie...
mmg sgt simple dan ringkas...
actualy aku mmg xde mood nak update blog..
tetapi kan dgn tiba2 aku rasa nak post entry nie...
tgh syok2 belek  blog aku nie..
aku terpandang sebelah kanan blog aku...
yup!!!!...
mmg menarik...sbb angka kat daisy path aku...
sgt2 nak sama...
sgt2 kagum...
korang tgkla sendiri...heheheheh


Daisypath Anniversary tickers

kan2...1 tahun 1 bulan...
dan
 ada satu daisy path..
menyatakan

Daisypath Wedding tickers

1 month...
akan menjadi puan...
kekekekekeke

(giler gatal perasaan time nie)...
hehehehehe

cebisan nurkilan: actualy ape yang tertulis kat daisy path akan berubah mengikut peredaran masa...sbnrnye time tgk nie...angka 1 je yang kuar..tetapi...bile tiba masanya...ia akan berubah la...so jgn terkejut ye...hehehe

No comments:

Post a Comment