Thursday, November 25, 2010

OnE MoNtH To Go!!!

salam...
dah seminggu aku x post entry..
bukan xde idea...tp byk sgt benda yang berlaku dlm minggu lepas...
huhuhuhuhu...

so...lagi sebulan je lagi....sebulan je lagi...heheheh....
(mesti korang ingt aku gler)...kekekekeke...
sbnrnye...
lagi sebulan je lg...
aku akan bergelar isteri...
kepada seseorang yang bernama..

ENDY REMY ABD RAHMAN

hensemkan...
hehehehehhehe...

so....minggu nie mmg tersangatla busy...
dgn persiapan yang berkaitan dengan JEMPUTAN..
ke Majlis kami nanti...

setiap malam aku duk kemaskini senarai jemputan...
kemaskini alamat...
sentiasa ON9 fb sebabnya...
semua org bagi alamat thru fb...

actualy isnin lepas aku dah create event kami...
dgn tajuk berbunyi...

"UNDANGAN PERKAHWINAN AFZAN & ENDY"

dan aku tagged semua orang yang jadi fren aku...
gler...semuanya 8 ratus +++++
hehhehehhehehehhe...
tp dah tentu2 la x semua yang datang...
kekekekekekkekeke

sbnarnya kad kawin aku belum lagi diedarkan...
hahahahahahha...
masih dalam kawalan aku...
(aku rasa mcm galok sgt kalau bagi kat org awal2...)

adala beberapa insan yang sudah terima kad kawin aku...
tu pun sbb aku takut x teringat kat dorg...
atau dorg boleh balik sekali sekala...
(masa raya haji lepas)...

so..dgn bangganya aku nak upload pic kad kawin aku...
dalam BLOG aku nie...
sebelum semua orang dpt...
(jahat gler kan)...
ahahhahahahhahha

ini muka depan ngn belakang kad aku...
pada pendapat aku colour pada kad nie agak RICH sedikit..
(mmg bankrapla orang yang wat kad ni...kredit to ABG RUSDI merangkap kawan Encik tunang)

inilah isi kandungan kad kawin aku...
dimana pada awalnya aku rasa agak keterlaluan panjang..
tetapi bila dilihat beberapa kali...
aku hanya mampu TERSENYUM...
(sbb nama aku dan nama encik tunang terpampang)
doakan kami ye...hehehhehehe

Cebisan Nurkilan: Sebenarnya terdapat beberapa insiden yang berlaku sepanjang proses merekabentuk dan menyiapkan kadkawin kami nie....antara aku dan encik tunang...(so nanti2 la aku citer)...so...berpuas hatila dgn apa yang ado....harap2 korang terpesona dgn kecantikan kad kawin aku...opsss....satu lg untuk pengetahuan korang...kad kawin aku nie tersangatla CUTE MUTE.....saiznya ala2 kecik je....jgnla korang membesar2 kan imaginasi korang bahawasanya kad kami nie BESAR GEDABAK....hahahahahahha.....dan satu lagi besabarla menunggu kedatangannya secara RAHSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!....tttttteeeeettttttt



No comments:

Post a Comment