Thursday, November 18, 2010

SuNyi..SepI...Aku BeNcI..

salam..
hehehehe...entry kali nie...
bukan sal kesunyian...bukan sal sepi...bukan sal keseorangan...
Tapi kurang orang...
hahahahahha.
GLERLAH!!!..
hari nie berapa kerat je yg dtg opis....
leh dikira dgn jari...
kalau kertas jatuh pun leh dgr...hahhahahah
bunyi kipas??? lagila...mcm betul2 sebelah telinga....kui3...


kalau nak diikutkan mood...mmg aku dan kengkawan...lgsg xde mood nak pegi opis...
apatah lagi nak bekerja...uhuk3...
tp disebabkan aku nie syg sgt nak hbskan cuti...(sbb nak cuti lama bulan depan..).so terpaksala menahan hati dan perasaan untuk bersenang lenang pada hari ni...(hari kedua aidil adha)..kekekkeke


so..yang ada...hanya kami ber...kurang dari 10 orang kot...
Dari belakang...maksud aku meja kat opis..Kak Nora, kak Ina saleh,nedy, aku, suhana, james, kak noni, kak niza, kak zimah..dan beberapa staff ...
agak menakutkan la jugak suasana yang suam2 kuku...yang sunyi sepi...heheheheh


Mood nak wat kerja???? harusla xde lgsg...apatah lagi aku...yang asik on9 fb memanjang...chatting dgn kengkawan...eda, dayang, achak dan encik tunang...untuk menghilangkan rasa mengantuk aku...sambil2...kertas penuh atas meja...konon2 nak marking paper...(tp dlm pada syok2 on9...hbs jugakla satu assigment student aku marking)...niat hati sok...jumaat bersamaan hari raya ketiga aidiladha...aku nak smbg smpai habis...ye ke dok!!!!

bekfast...lupa lak...mmg x cukup korum...selalunya separuh opis join aku bekfast..hahahah...xdela memain je..
hari ni..ya allah....mcm nak nangis je...hanya bertiga...(aku, nedy,& suhana)...dan kemudian difollower oleh 3 orang kakak senior..hehehehe...jd ramaila sikit kan...


Lunch...ops...kteorg x pyh susah2 nak cari tempat makan...sbb kak noni...slh sorg opismate aku...ajak kami semua mkn di rumah emaknya...di beserah....so...kat sana kami menyerangla apa yang ado...roti jala...nasi tomato...kuih kacang..(suhana &nedy hbskan sebalang)...hahahahha...dan mcm2 lagi...


petang...aku menjalankan aktiviti yang sama...on9!!!!...on9!!! dan on9!!!...hahahahha...


tamat waktu kerja...hbsla untuk hari ni...alhamdulillah...sbb aku leh tempuh dgn tabah...dan sabar...(kalau x sbr dah lama aku balik umah...kekekekek)


Cebisan nurkilan: actualy saje je...xde mende lagi nak kongsi...heheheh....so untuk menyatakan kebosanan tahap cipan aku pada hari ni...dan juga tentang semangat seorang pekerja yang berdedikasi dan komited dgn tugasnya.....heheheheh...(padahal syg nak cuti)...hahahahha...lantakla...untuk pengetahuan korang....aku sbnrnye x rasa nak beraya sgt thn nie...sbbnye...heehehe...ADALAH!!!!(dgn nada menggedix)...k la bye...


comel x character aku????
kan3...
betol3...
hheheheh

No comments:

Post a Comment