Thursday, October 28, 2010

PelBagaI KisaH

salam..
ya allah...mcm2yang jadi hari nie kat aku...ataupun yang berkaitan dgn diri aku...
kisah helmet x cukup...kisah seorang hamba allah nie putus cinta...kisah jamuan makan ....
kisah kad kawin...dan akhir sekali kisah kepenatan kaki aku yang x hilang2 nie ha...
actualy petang semalam ada lawatan site kat area kuantan nie ha...bangunan nya mmg GAH....
yang x gah nye adalah aku....sbb kteorang kena naik sampai tingkat 21...menggunakan TANGGA!!!!!!
korang mesti xleh imagine kan...mampukah kami menaiki bangunan yang bertingkat2 dalam masa sejam guna TANGGA!!!! diulangi TANGGA!!!!....huhuhuuhuhuh..
dengan sorotan mata2 bangla2, india2,indon2 yang mcm x pnh nampak manusia santek seperti aku...hahahahahah...aku dan Kak Puteri selaku pensyarah yang berwibawa....ditugaskan menjaga dan mengiringi student2 kami melawat tapak binaan tersebut...(malangnya ada mamat kerek pulak...hek eleh...dia ingat dia bagus)....tp dgn semangat kami yang berkobar2 dan ingin menambah ilmu di dada...kami berjaya menghabiskan perjalanan kami ......bagus2...



inilah sebahagian student yang mengikuti lawatan tapak...dan jika anda perhatikan dengan lebih dekat...ada sorg mamat yang perasan hensem....itulah subjek yang diperkatakan ye...(mcm bagus!!!)

Alhamdulillah...semuanya berjalan dengan lancar...semoga mereka menjadi insan yang cemerlang,gemilang dan terbilang....berjaya dalam hidup....dan berjaya menjadi seorang JURUTERA AWAM yang berilmu....(bukan mcm mamat tu....asal tanya je....diam....SENGAL!!!)

Dan sememangnya kaki dan lutut aku menjadi longgar dan kalau diikutkan semua sendi2 aku nak tercabut satu2....penangan lawatan nie....aku jalan mcm lantai x rata....bukan tempang k...korang jgn salah anggap...hahahahahahaha....

Cebisan Hati: Keseronokan hanyalah sementara....Kenyataan lebih memeritkan...Khayalan hanyalah sandiwara....Realiti adalah kepastian....hahahhahahahah...so...jgn seronok sgt bila pegi site...kekekekekkeke

No comments:

Post a Comment