Friday, October 29, 2010

SesUatu YanG Indah



salam...

hari ni rasa happy sgt sbb aku dpt tau...Bff aku...
ala yang nama dia Dayang Suliza Salleh...
TELAH MEMPUNYAI STEADY BOYFREN!!!!!!!
(rasa mcm nak jerit kuat2)
alhamdulillah....
bertemu jugak dia dgn orang yang memahami dan menyayangi dirinya...
aku sbg sahabat, teman, kawan mengharapkan yang terbaik untuk dia...
actualy kami baru lepak sama2 tadi..
makan2...minum2...then borak2...citer hal masing2...
ape yang jadi dalam hidup masing2...
aku sememangnya senang bercerita kisah sendiri dari kisah orang lain....hehehehehe
dan tgh syok2 bercerita...
dia telah menyuarakan sesuatu...jeng3...
bahawa dia ingin bertunang...tp bukan dalam masa terdekat....mungkin thn depan la kot...
besh2...suka2....sonok2...happy2...
yela sebelum nie dia diuji bermacam2 dugaan bercinta...
jadi mungkin sekarang masanya dia perlu bergumbira...(mestila bersama2 aku k)
hahahahahahahhaha

Aku selalu berdoa semoga insan2 di sekeliling aku menemui kebahagiaan dan kejayaan yang mereka impikan...
kerana bagi aku...jika orang lain bahagia....aku juga turut bahagia...heheheheh
Walaupun aku tahu byk dugaan dan ujian yang akan kita lalui...tp tula asam garam kehidupan...jika tidak...kehidupan tidak bewarna...no colourful of life....chewah!!!!



mcm dalam pic nie...kdg2 aku terpikir jugak...kenapa perlu ada kesedihan dalam kebahagiaan...kenapa perlu ada kepayahan dalam kesenangan...kenapa perlu ada kesulitan dalam kerumitan....
adakah kita semua perlu merenung...dan berfikir....
errmmmmm...
tepuk dada tanya selera...

cebisan kasih: aku sendiri pun perlu mengubah sesuatu untuk mencapai sesuatu...perlu berkorban untuk memiliki sesuatu....perlu bersedia untuk memenuhi sesuatu...perlu memilih untuk menjadi sesuatu...ANDA?????? bagaimana?????...lu pikirla sendiri....hahahahahha

No comments:

Post a Comment