Thursday, October 21, 2010

My soul , my life and my heart...

salam...
heheeh...smlm azam sgt nak updated tiap2 hari kul 10 mlm...
last2 pagi2 buta dah nak merepek..
heehhehe
mungkin idea melampaui banyak...kan3

entry kali nie kalau tgk mesti korg ingat sal cintan cintun..
and sal kekasih, pakwe, dan teman hidup...
kan3...(angguk  jela...bukan luak pun)

actualy aku nak citer sal org2 atau mereka2 yang paling rapat dlm idup aku...
ehehhehe...of coz la my family...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taddaaaaa...
one happy family kan...
tgkla saiz kami semua...average je kan..
hehehehe

first of all...let me introduce my ABAH
dulu abah mmg pendiam but lately nie dia yang paling byk ckp among others family members...
Mohd Aris Sulaiman
my MAK
very supportive and sporting mak in the world...cam muda je kan...actualy my parent sebaya...bukan dgn aku k...dgn abah aku la...
hahahahahaha
my Bro (adIk Lelaki)
Lan Telinga Capang
wah!!! dia ni mmg kerek gler...kaki computer game...& burung hantu (suka berjaga lewat mlm)
My LittLe Sis
Noor Nabila Bt Mohd Aris
nie la adik aku yg paling manja, paling kuat melawo, paling moody, paling ape ek...ops...paling perasan santek dan cute k...
dan last sekali
NOR AFZAN NIZAN MOHD ARIS
mestila aku...
aku nie org yang amat simple...(makeup mmg x pandai lgsg)...
aku nie orang yang kelakar....(suka wat lawak dgn muka bersahaja)
aku nie orang yang suka berterus terang....(x suka tipu2 nie)
aku nie mudah percaya pada org....( nie bestfren aku yg ckp)
aku nie penyayang....( kalau tgk dak2 skola rendah tunggu bas tepi jln pun dah sebak)
ermmm....klu nak ckp sal aku mmg la x hbs entry nie kan..
dan lama2 wat korg menyampah rasa mcm nak lempang je...
so...nila family aku...yang kecil...bukan2...amat kecil....heheheheh

p/s: aku mmg syg family aku....family come first...and always in my heart...hai la nyawa hai la badan....
tanpa family hidup aku mmg xkan happy dan akan menjadi huru hara...of course la kan..heheheh



nie pic raya baru2 nie ....betapa comelnye aku kan...and mcm boria je ngn bella..
ermm...mmg family kami suka pakai baju sedondon nie tp x dela pnh beli sekayu kain untuk wat baju raya...
janji warna ngn corak sama...tu je...
kla...that's all today...
ingatla org yang tersayang...

No comments:

Post a Comment