Wednesday, October 20, 2010

20102010 means double prosperity...

salam..
first skali...
cantikkan date hari ni kan....
20102010..
so start today...
sy berazam untuk menambah skill penulisan untuk berblog...
dan akan sentiasa berblog untuk menceritakan kisah yang berlaku dlm idup sy dan juga....
mereka-mereka disekeliling sy...

cinta kalau kita kejar...ia akan lari...makin kita kejar ....makin jauh ia lari....
kalau kita kejar lagi ia akan sembunyi....
kalau cinta dah bertaut x elok tunggu lama2...
kalau cinta terlalu lama boleh menyebabkan bahaya....

skrip atau ucapan nie aku dpt dari citer "Lagenda budak setan"
actualy xla minat pun citer ni....tp....aku dah pnh bc novel dia...
so ...bile dah xde citer nak layan kat tv...aku tgk jgkla kan....
tup3...dapat ungkapan nie....hbs sume la aku post...fb..blog...sms encik tunang...
dan kalau leh nak letak kat meja opis aku....SEBABNYE....
hanya aku yang tahu....hhehehehee...

ermm...sblm nie aku pnh wat blog...tp xmenjadi...
aku pun x tahu nape...
mungkin sbb azam aku x kuat lg ms tu...
then bila aku dah start suka baca blog kawan2 aku..
dgn automaticnye minat tu kembali...heheheh
tp...harap2 berterusan la aktiviti kedua aku nie...(selain update dua fb )
heheheheheh

okla...smpai sini dulu...(ni pun da cukup pnjg)...
mata dan ngantuk..bdn dah penat...
so...time to sleep...da...
azam: tiap2 hari kul 10.00 malam akan update blog...kan3...

No comments:

Post a Comment