Tuesday, October 26, 2010

My Bff....best wondergurls in the world....heheheheh

salam..
diadah sampai da...
da sampai da...
uhuk3...

entry kali nie perihal
SAHABAT
KAWAN KARIB
TEMAN RAPAT
BESTFREN
SAING2
ape lagi ek istilah yang org skrg guna???

kawan pertama aku...
maksud aku bestfren aku...
HERRYANIE SALEHIN
ermmmm...
orangnya tinggi gebu2, kulit sawo matang, pemalu(malu2 biawak), 
pandai jugak mcm aku...
aktif main netball ( sbb mak dia coach)
aku dgn dia kenal masa skola rendah...SKIM 
(korang carila ape makna dia ye)
aku ngn family dia mmg baik....nyaris nak berangkat...
aku pnh ikut family dia balik kpg dia kat pekan..LAMIR..
(sampai mak abah aku kena pi turut aku)
dan yang paling aku ingt smpai skrg...
ayah dia pakcik salehin pnh mandikan aku!!!!!!!oh tidak!!!!!
(anggapla masa tu aku ilang ingatan....kecik lagila woi!!!)

tada....inila dia bff aku....korang mesti rasa pnh tgkkan...
mestila...dia slalu kuar kat TV 3....hehehehehhe

Bff aku ang seterusnya adalah...
NORLIYANA OMAR
dak ni pun pnh skola rendah sama dgn aku...
umah pun dkt2 area umah aku (IM2)...
kteorg mmg masyuk....kepala otak weng...masuk air...
smpai skrg pun...lagi2 bile dia dah kawin...
hahahahhahahahhaah
korang tau x...wlpn dia bff aku...
kami x pnh blajar di skola atau universiti yang sama...
mcmna lak leh jd bff kan...
aku pun x phm....
hehehehehehhehe
(tp aku rindu sgt kat arwah mak dia @ mak angkat aku)
huhuhuhuhuhu

nila dia liyana panjang....heheheheh....tp tahukah anda wlpn dia ni leh kategorikan minah sumbat...
tpskrg dia keje dgn pejabat agama....diulangi JAIP!!!!!...
hahahahahahha...
dr start aku tahu smpai skrg....mmg xleh blah dgn pekerjaan beliau...
sbbnya...x sesuwai weh....

diikuti dengan ....
DAYANG SULIZA SALLEH
actualy dia nie aku kenal masa kat skola "AFZAN"
gurls school....
kteorang masa tu ada geng...dan dia ni salah sorang drpdnya...
kteorang byk kenangan bersama kat skola tu...
sal gado2..ketuk2...pukul2....
sume kteorng wat sama2... (dasatnye bunyi..mcm mafia kuantan lak kan)
hahahhahahahaha
sampai skrg aku contact lagi dgn minah nie...
pnh lost tp dgn fb kteorg keep in touch balik...
so sweet kan...heheheheheh
tp satu je aku pelik dgn minah nie...
DIA X DE STEADY BOYFREN TAU!!!!

hhehehehhee....mesti korang nak kata kami sepadan kan....
aku mmg dah agak da...x pyh simpan2ye...
kteorg mmg chubby tau...hahahahahaha

seterusnyeeeeeeeeeeee....
FARIDATUL AKMAL ABDUL MUTALIB
inilah bff aku yang paling lama...
since aku skola rendah, skola menengah, masuk U, kuar U,
masuk U balik,kuar balik...
masuk Keje....(nie mmg x kuar2 k)
still x lost contact...mungkin sbb umah dia sejengkal dgn umah aku...
dan mungkin tiap kali aku ada masalah atau problemo...
aku mesti cari minah nie...
dan kalau ada someone nak bunuh aku...
kalau culik minah nie...
kompem dapat aku...(sbb dia ni mcm fail peribadi aku)
hehehehehehehhe
mmg byk story mory kalau aku duk lepak ngn dia...
dari cakap biasa, smpai kutuk2, pergi pada ngumpat2...
(tp xdela smpai fitnah k)
hinggala smpai penghujung tepon kami akan berdering dipanggil oleh parent @ en kekasih masing2...
hehhehehhehehe
minah nie mmg very valuable aset untuk aku...till now!!!!

mesti korang kata kteorg nie sgt2 cantik dan cute kan...
hahahahahahahahahah

adalagi ke???
ada2...jap2...


FARAH AINA
ni bestfren aku time aku skola teknik...
sbbnya...kami dua2
 minah rempit...
dia dgn EX5 dan aku SS100
korang leh imagine xkteorg hari2 merempit pegi skola...
(niat untuk belajar ye kwn2)
dan dia dok sebelah aku dlm class...
satu je aku xleh lupa sal minah nie...
sal dia ada penyakit...
tangan kuar peluh dgn byknye...smpai kena spare tisu atau sapu tgn...
sian dia kan...tp aku tetap syg dia...
tp cuma 2 tahun je kami sempat bergurau senda...
sbb masing2 ada cita2...
dia dgn bidang architecture dan aku civil engineering...
bilelah aku dpt lepaking dgn minah nie ye..(smbil tgn kesat hingus)
hahahahahaha...
rindu gler dgn dia nie...

NOR AZWA ISMAIL
wa...
aku mmg baik dgn dia....
masa aku wat diploma...
masa aku wat degree...
sbb kami classmate..
sbb kami roomate...
sbb kami housemate...
byk yg kami kongsi bersama...
susah senang meredah panas dan hujan...(time to nak pegi kuliah)
pnh buka puasa kat fakulti sama2...
tapi kami xpnh campur hal peribadi masing2...
aku suka kawan dgn wa...
sbb dia sangat independent (berdikari ye)
memori yang paling indah...aku sampai jugak masa wedding dia....
dapat juga meraikan hari bahagia dia...ermmm...
xleh teruskan...nak nangis...sob3..

ini roomate yang paling simple penah aku jumpa...
paling memahami aku...
dan paling aku respect...
sangat merendah diri...
dan sangat bertanggungjawab menjaga family....
aku smpat duk sebilik dgn dia masa kat KPTM 
dari sem 2 sampai sem 6...
then kami terpaksa berpisah...
huhuhuhuhuuh...
tp kami tetap kawan....
i love u la aida...
dan sampai sekarang aku still panggil dia MATE....
(bukan subjek tp singkatan bagi roomate..wlpn dah lama bilik kami asing2)...
x suka!!!! x suka!!!!(nak bilik sama jugak ngn mate)


NORSHAKILA NASARUDIN
Aku kenal shake...wah!!! (shaking)...masa wat degree kat UITM Shah Alam...
dia nie mmg baik...mmg suka tersenyumje...wlpn aku nie bagai bak rak bercakap...
tp bile time dia rasa benda yang aku ckp kelakar...dia punya gelak mmg x hingat....hehhehehhe
aku slalu study sama2 dgn dia...slalu teman dia wat keje thesis dia...slalu makan sama2...slalu ajak dia 
tido umah sewa aku....slalu ajak dia pegi jalan2...sbb masa tu dia ada keta..aku mana ada...moto je...(merendah diri la pulak kan)...
Tp xleh lupa masa aku dgn dia dan beberapa org kawan lagi amik sampel tanah kat kampung dia...Banting...
masa tu dgn  kekuatan yang ada...kami beramai2 mcm buruh binaan pegi angkut tanah....tp ...alhamdulillah..berkat usaha kami dia berjaya mendapat degree(ape kena mengena dgn aku dlm citer ni)...
ape2 pun....dia mmg best...last aku jumpa dia masa wedding member aku...baru2 nie2...besh2...heheheh



sekarang...aku masih mencari sahabat...kawan...dlm usia yg semakin menurun nie...(eh2...turun ke naik nie)
skrg niela kawan2 aku kat opis....kami selalu makan bersama,minum bersama,gosip bersama2, ngumpat bersama2...hehehehehehe....wat PORTLUCK...bersama2..(tgk entry sblm nie ye)...
insyaallah...kami akan jaga hubungan nie dgn baik...amin...


cebisan nurkilan: Semoga kita akan terus menjadi kawan, sahabat, teman sampai bila2...kerana korang mmg TERBAIK....dari ladang...hehehehehehe...sentiasa ada...dalam ingatan aku...kenangan manis dan pahit...korang tetap hidup dalam memori aku....semoga tuhan merahmati kalian...aku sayang korang sampai hujung nyawa!!!!!

No comments:

Post a Comment