Sunday, October 24, 2010

IstiMeWa

salam...
ermmm
entry kali ni mesti korang terpikir
apela yang istimewa sgt entry nie...
heheheheheh
actualy 
hari nie aku rasa happy sgt....
hari nie rasa senang sgt...
hari nie rasa cool sgt...
hari nie rasa seronok sgt....
(nape byk sgt perasaan dalam hati aku nie yep)
actualy hari nie 

OUR HAPPY ANNIVERSARY FOR  ENGAGEMENT!!!!!
yang ke 1 tahun lah!!!

dan dua hari sebelum hari ni...(maknanya semalam dgn kelmarin)
aku dgn encik tunang telah selisih paham (sedikit sahaja ye)
dgn keadaan ini mood kami mmg la x berapa nak elok...
expecialy aku la....
angin je....ribut je...tp xde la taufan....hahahahaha

puasla encik tunang nie memujuk aku dgn bersungguh2...
post lagu kat fb aku...
post comment " I will always love u" kat wall aku
sms " forgive me"
call smpai panas tepon aku...
tetapi....
aku???????
biasalah x sedar diri...
x tau dek untung
perasan bagus
perasan cantik (dan ingat ramai lagi kat luar sana yang minat aku)
selalu ikut rasa amarah...
emosi lebih2
kecelaruan minda...
dan pelbagaila lagi perangai yang x elok aku nie ( mcm rasa nak tumbuk je)
TELAH
mengignore semua langkah2 encik tunang...
dgn harapan encik tunang akan sedar....dan memujuk ku...
dasat kan perangai aku...

buweeeekkkkk!!!!

dan hari ni...bersamaan dengan 24 Oktober 2010...
pagi buta-buta lagi..
menjadi anak yang baik dan solehah...
membasuh rumah...
mengelap lantai, mengemop lantai, mengangkat perabot, dan mcm2 lagi
untuk memujuk kekosongan d hati...
(tapi dlm kepala otak dok pikir mcmna la keadaan encik tunang yang keseorangan tanpa layanan)

tiba2...tgh syok2 melakukan aktiviti...
kedengaran lagu "Senyum" (dlm entry sblm nie)
rupenye tepon aku...
sms dr encik tunang
I'm coming
(xkanla aku nak bgtau satu2 ape sms dia kan, pepandaila imagine sendiri )

so, apekah yg terjadi? siapakah yang dtg? mcmna keadaan aku? 
saksikanlah..........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
abc buah....best kan...mungkin akan jd fav desert  aku pas nie dan selamanya...
kteorg kongsi tau...romantik kan...(padahal ada je nescafe tarik kat sebelah)...ahhahahahah

tiba2 dtg seseorang bawak kek untuk kteorg...terkejut sgt...yela...
mcm tau2 je hari nie kteorg nak celebrate...
(hehehe..padahal waiter bakery tu...sbb dah order kan).

jeng3...eh2...nape x nampak kepala encik tunang....
sbbnye nak nampak kepala aku...mestila kepala dia kasi potong...
aku nie yang penting...(lantakla...ni kan blog aku)

hai kawan2....
inila pasangan yang paling aneh di muka bumi ini....
heheheheh...
alhamdulillah...genap setahun kami menjadi pasangan tunang...
amin yarabbal alamin...

dipendekkan citer...
dia dtg jugak akhirnya...
ingtkan dah lupe...dah xnak jumpa aku...dah x nak dtg kuantan...
saje je nak bg aku bad mood...
then...selepas 8 jam bersama...
baru aku tahu...
kami sbnrnye bahagia...
dia mmg tercipta untukku...
(harap2 mcm tu la...)


nota: ya allah...terharu sgt sbb dia dtg hari ni...meraikan ulangtahun pertunangan kami...wlpn hari ni hari ahad (yelah kl mana cuti...pahang je dpt)...dtg pagi dah kena balik petang nie jugak...pastu naik bas pulak tu...pas tu dgn travel jauh2..(mcmla kuantan-kl jauh sgt kan)...pastu dgn dalam keadaan aku nie x stabil ( dua hari sebelum)....dgn beli kek kecik je...tu pun bukan secret receipe...dgn minum air kongsi..(saje2 gatal)...aku amat menghargainya....doakan yang terbaik untuk kami...dan aku yakin diala insan terbaik untukku....amin....

No comments:

Post a Comment