Friday, October 22, 2010

Biar Papa Asal berGaYeRRRR!!!

salam..
entry hari ni...
Korg mesti ingat aku nak citer sal 
duit @ Wang @ money @ pitih
bukan2
aku nak citer sal HARTA aku...
aku ade harta?????
wah gler kentang bunyi....kencang sungguh...
Mesti korg ckp dlm hati....(perasaan aku je nie)
" giler power minah nie umur baru 20 an dah ada harta"
hahhahahhahahahahha
......
inilah harta yang aku ada ...disusun dgn elok dan baik....
bergaya kan...sangat byk...dan kalau dihitung, ditanbah, dikira, ditolak, dibahagi...
mmg amat menguntungkan kedai anak patung sekitar Msia...hehehehe

pic nie pulak adalah pahlawan2 yang bersemadi dalam bilik aku sudah berkurun abad...
harta yang paling besar pnh aku ada...korang cuba imagine mcmna aku bawak dari megamall kuantan ke KPTM (nama kolej aku dulu).....

harta ini aku dapat masa aku join netball anjuran UTM .....
tu pun dengan bermodalkan RM12 ringgit Msia...
gler dasat mahal kan harta aku....

nie harta aku ke????oh....tidak sama sekali....sbb ini harta bella...
tp guna modal aku jugak....(kureng asam kan)

percaya atau tidak...aku separuh nyawa bertarung dan berjuang untuk mendapatkan harta ini...
dengan bermodalkan peluh...dan urat yang sentiasa masuk angin....aku dpt memegang harta ini dgn jayanye
wlpn di tempat Kedua...hahahahahah

dan akhir sekali aku telah meletakkan harta ini di tempat yang terbawah sekali...memandangkan ini harta BAPAK aku yang punye sebenarnye...
tp dgn rasa bangganya...aku yang pakai harta ini 
setelah tamat belajar dan dah masuk 2 tahun....
dgn bermodalkan air liur dan muka simpati 
aku dpt menikmati harta ini dgn jayanya...
sehinggala...
sekarang!!!!!!

so..smpai sini je yang aku ingin kabokan kepada kalian...
jgnla ingt harta kekayaan adalah segalanya...
yang penting HATI...
ikhlas dan suci
(ape kena mengena pun aku x tahu)
hahahahahahahahhaha
chow!!

No comments:

Post a Comment