Friday, October 22, 2010

PerKelaHan SePanjanG 2010

salam..
ermm...baru hbs class...hari nie dah la byk class 
from 9 am till 5 pm...
lunch nanti x taula nak ronggeng ke mana...
Standby jemputan dr suhana ngn anum...
manala tau dorg perlukan khidmat ku sbg teman seperjalanan..hahahaha

tgh tunggu nie ape kata post lg satu entry...
kan aku dah ckp kalau start blogging hbsla masa aku dgn mengarang...
ermmm...tiba2...kepala aku teringat saat2 berpicnic yang menyeronokkan...
bersama encik tunang, family, kwn2 dan student...
rasanya dah byk kali aku join perkelahan sepanjang tahun 2010 nie...

apakata kita tgk pic yang disnap semasa event nie berlaku..
xdela nak ikut turutan tarikh kan...lenguh pulak nak mengingat...
jap2 ape kaitan lenguh dgn berpkr????
otak lenguh ????
hahahahahahhaha
belasah je la....
masa nie time picnic ngn family kat black stone...tgk x telinga capang tu wat ape???
 mencangkung je...hahahaha
(korang nampak api x kat pic nie???)

dan mangsa2 nya adalah....jeng3...
ikan yang aku ngn abah baru mancing....ayam yang mak ngn lan baru tangkap..
dan last skali hotdog yang bella baru beli kat tunas manja area umah kteorg...heheheh



yes..inila student aku yang baik lagi cute...(tgkla sape tok guru mereka ye)...
bykkan menu yang dorg wat...
aku nie hanya jemputan VVIP je...
hahahahaha...dtg makan sahaja...

ini student punya keje ye...hangus, rentung dan hitam legam ayam nie dorg wat..
xleh wat menantu langsung kan....

encik tunang, abah dan mak...tgh busy membabique ...(eh betul ke spelling aku nie)...
ke dah mencarut nie....

inilah calon-calonnya...yang telah ditewaskan oleh kedua2 lelaki di atas...
tamatlah perang dunia ke 3...heheheh


setel da...tatata

No comments:

Post a Comment