Wednesday, April 17, 2013

KiTaR SeMuLa & HabiTat :) ( enTry TerTunggAK)

Assalammualaikum...

Aktiviti Riadah yang seterusnya adalah...Larian Kitar Semula & Habitat anjuran PPSPPA ( Pusat Pengurusan Sisa Pepejal & Pembersihan Awam)..giler panjang nama jabatan ni.....aktiviti ini kteorg tau masa larian IVORY Run anjuran kolej aku...kan dorg ada bukak booth kat situ...so...hari tu lagi kteorang dah daftar nama...encik suami, abah ngn aku...eleh...mcmla aku nak berlarian...x kan nak bawak si hensem ni kottttt....larian ni ada kategori jugak...encik suami masuk kategori E ( dewasa lelaki) yang jarak lariannya 10 km...perggghhhhh!!!!! aku pulak masuk kategori F (dewasa wanita) yang jaraknya dalam 7 km saje...hewhewhewhew....abah pulak kena lari dalam 5 km jeeerrrrrrr.....kategori G ( veteran lelaki)...hehehehehehe

larian ni dibuat pada hari sabtu bersamaan 17 November 2012...kteorang dpt sms dari pihak PPSPPA  memaklumkan kami leh amik t-shirt pada hari jumaat tu...dari 10.00 am sampai 5.00 ptg...hari tu aku keje...jadi encik suami dgn affan datang amik aku kat opis kul 11.00 pagi...nak amik t-shirt free punya pasal...(dimaklumkan aktiviti ni free ye ...tiada bayaran dikenakan..hehehehe)...kteorang sampai opis PPSPA   dalam 10 minit je...sebab opis aku dekat je dengan opis dorg...punyala ramai umat manusia yang ado...ish3...bersemangat waja betul dorang kan...

Kteorang pepagi lagi dah tercongok kat Taman Bandar ni...nasib baik la dekat je ngan umah kami... masa hari kejadian...kami anak beranak pun memeriahkan suasana,..affan la paling seronok...siap guling2 atas rumput (nasibla mak dia ni jenis x kisah...ko nak lasak ke nak ape ke)...aku??? of cos la x berlari....just bagi moral support kat my husband and my father je...heheheheheheh

malas la nak citer panjang2...kita pakat tengok gambo je la ye...:)

cenderahati dari mereka:)

abah, affan, che su ngan my mom...lepaking sementara tunggu cabutan bertuah!!!

ramai kan???

khemah untuk mengambil makanan...:)

aki melayan affan...heheheheh

nampak x belon yang di hujung sana...(affan geram je nak amik)...

my double hero!!!

baru lepas jatuh...adoila...tu la lari lagi...

ummi mcm nak pergi shopping complex je...huhuhuhu

affan dahaga sgt...

ape la yang dibuat dua beranak ni...

affan dah dpt belon yang diidamkan...yeahhhhaaaa

p/s:  actualy entry ni terperam begitu lama...hampir setengah tahun...dasat kan..bermakna aku amatla busy sepanjang awal tahun 2013...skrg ni baru boleh update entry baru..(itupun sbb baru2 ni kteorang dapat mesej dorg nak buat larian ni lagi....ahhahahahaha :)

No comments:

Post a Comment