Saturday, December 3, 2011

ReuNIon After 10 Years!!!

assalammualaikum...


hari ni ada 4 kenduri kawin yang perlu kami sekuarga attend...but dua je yang kami dapat pergi...minta maaf byk2 kepada my x-classmate SMTA(diana) & staff IT IKIP (din)...sbb kami x dpt nak attend wedding kamu berdua (majlis lain2 yep)..disebabkan kesuntukan masa dan affan asik meragam (panas dan nak tido)....
dan jauhnya jarak satu2 majlis telah menyebabkan kelewatan pergerakan kami..(giler nak cari parking ngn simpang rumah pun susah!!!!!)...adoila...


first kenduri...kami pergi ke kampung padang..actualy kenduri ni bukanla kawan aku yang kawin..anak kawan mak aku...mak nak pegi sgt2...okla...tp disebabkan kteorg pergi kenduri nila...hbs semua kenduri x dpt nak pergi...mula2...nak cr simpang masuk pun dah tergagap2...pastu nak cari parking punyala lama...(sbb jalan masuk hanya ada satu dan jalan punyala kecik..pastu byk keta dah park kiri kanan jalan...dah tu kami nak park kat mana?????)
pastu kena jalan kaki...kemain jauhnya rumah kawan mak aku tu dgn tempat parking keta...masa nak menuju ke rumah pengantin tu pulak..kena elak keta yang nak keluar masuk...pastu dgn panasnye...sian sgt kat affan...huhuhuhu...then balik tu dah kul 2 lebih...giler kan...


pastu hasrat hati nak ke wedding syukri (x-classmate aku) dulu barula pegi ke kenduri yang selebihnya.(sebab achak dah call ckp semua dah tunggu kteorg)...sedih la pulak kalau x pergi...huhuhuhu....so...better hantar parent aku balik rumah dulu...dorang pun x nak join.....tp hasrat hati ni x dptla nak ditunaikan...sbb balik dr kenduri syuk pun dah nak pukul 4...so..kalau pergi kenduri yg lagi dua...agaknya..dapat la periuk belanga je...kat kenduri dorg..hahahahha...so..aku dan encik suami bincang2 ...last2  decide..terus balik rumah...affan pun dah penat sgt...nak tido..kalau pergi pun mmg kami x kan selesa....(sebab kena dukung affan yang tgh tido)..


alhamdulillah..sempat jugak pegi majlis syuk...tu pun lewat setengah jam...(achak ckpla)...kalau x kteorang sempat la dgn agenda sesi fotografi bersama pengantin di pelamin....
huhuhuhuhu...xpela..yang penting sampai jugak...dan sempat jumpa korang2 semua...siap dapat kad kawin lagi dari huda hidaya yg dtg bersama pasangannya...hehehehe....(yeay!!! makan nasi minyak lagi!!!!)...suka sgt2 dpt jumpa korang...especially cikgu Jasro...merangkap cikgu kimia kteorang time belajar skola teknik dulu..tetap x berubah...
aku je yang berubah parah ni)....hehehehehe


so...dah tentula affan je yang jadi tumpuan utama dorang...bukan aku lagi ye..sob..sob..sob...tp pandai pulak si affan nie ...leh je diam time uncle2 & aunty2 pegang dia...siap gelak2 lagi...ish3....mmgla semua orang x sabar nak main dgn si kecik nie...hhahahahha....aku dgn encik suami leh la ambil peluang berehat @ makan dgn tenang dan aku pulak :)...mestila bergosip...nak tgk ???? meh nengok pic kat bawah ni....hahahahha



uncle kaduk (nama betul asrizal) pegang affan..
senyap je kan...:)
baik betol si comel ni...
anak sapa la kan????
heheheheheh


tengokla...aku dan aunty2...
bergosip..
nampak x mulut aku ternganga???
ha....dasat kan..
mcm mak joyah...
(tp still pegang affan...syg anak beb)..
:)


masa ni uncle2 ni dah excited nak main dgn affan..
tp muka anak aku toye jeeee...
hahahahaha
(sape paling comel????)


alahai...tgh training ke uncle jabik..
hehehehhe...
tp affan pandang mana tu...
(berkenan kat topi uncle la tu)
hahahahaha
fail terus uncle jabik...!!!


dah lama x jumpa..
10 tahun tuuuuuu...
mestila nak ada kenangan..
aku, achak dan huda..
pernah satu class..
pernah satu geng...
hahahahahahahah
:)



last sekali...
kasih sayang sejati..
dari uncle jabik kepada anak aku..
muhammad affan rizqin..
syg betol jabik kat anak aku yep..
kalau tau mcm ni..
aku beranak ramai2..
ahhahahahahha

p/s: okla...nie je la..yang ada untuk entry kali ni...kredit to uncle kaduk @ asrizal...sbb pic ni semua dari dia..hahahaha..ada la 1 2 je aku punya..ngehngehngeh...thanks a lot...for this little reunion...susah wooooo...nak kumpul together2....mcm nie....maklumla...masing2 dah ada komitmen...heheheheh:)

No comments:

Post a Comment