Wednesday, April 13, 2011

tak muat daaaaa....

salam...
skrg nie aku tgh busykan diri untuk mencari baju baru..
bukan sebab ada event...(sebetolnye ada...dinner student..tp lambat lg)
bukan sbb ada majlis kenduri sape2...(wlpun kalau ada aku xdela nak cr sgt baju...tangkap muat je)
bukan sbb nak 2nd honeymoon dgn encik suami...(yeay yeay...first time nie nak pegi langkawi..hahahah)
tp sebab baju-baju aku mmg dah x muat... especially  baju kurung...yang aku pakai hari2 pegi keje...
sob..sob...sob...kain akan jadi singkat tergantung...mcm nak pegi sawah...
sebabnyeeeeee...
perut aku dah semakin semekin semukin memBESAR....membesar....dan membesar...
hello....baru 4 bulan kot...tp semua orang kat perut aku besar....
adakah mungkin bercampur dengan lemak2 terdahulu...
hahahahahaha
ermmm....sbb tu la kena cr baju baru...yang sesuai dengan status, keadaan dan naluri aku...chewaaahhhh
tp kat mana nak cari...yang lawa..murah...sbb aku nak beli byk nie....kalau leh sedozen....
sbb aku mmg xde baju dah nak pakai skrg.....tolong!!!! tolong!!!! tolong!!!
sape2 ada cadangan dan tempat2 yang bernas untuk aku beli baju mommy to be...silala bagitahu ye...
kerjasama amatlah diperlukan....sekian...hehehehehhe
yela...nak pakai baju dulu2...mcm balut nangka da aku tgk...adoila....
nak pinjam bj mak aku...opismate aku kata mcm orang zaman dodulu....outdated...huhuuhuhu
so...aku kena cr jugak baju baru.....
baby aku makin lama makin membesar....nie yang wat aku risau nie...
nak pegi keje nak pakai baju ape...xkan baju yang sama je gilir2...hhahahahah
x senonoh betul...kan3...
baju2 lama semua kena simpan kemas2 dalam almari...buat sementara je...nanti aku kena la punggah semula...heheheh...syg ttuuuuu baju kurung dah la byk aku tempah tp x pakai2 lagi...huhuhuhuhu..
kla...tolong aku ye kawan2...bye..








ha...kan kalau dpt baju mcm nie...sng sikit nak pegi mana2...hhehehe...

1 comment:

  1. wah.... syok nye mama to be ni~ jaga diri elok2.

    ReplyDelete