Monday, December 13, 2010

kEjAYAan TebILanG, GemILaNg dan CemErLanG

salam..
entry kali nie aku hutang dah lama..
gambar dah menyemak kat desktop lappy aku...
so...tibalah masanye aku post entry kali nie...


"SELAMAT DATANG KE MAJLIS KONVOKESYEN UITM KE 73"


Slogan nie la yang aku tgk dan dgr terngiang3 dia telinga...kat mana lagi...
kan da bgtau...kat UiTM...uitma mana nie???? semestinya Shah Alam...hehehhe..


so...kalau tgk pd entry sebelum nie...aku dah ckp...aku smpai lewat sgt2 kat DEWAN SRI BUDIMAN...
eh2...bukan2...aku smpai tepat pada masanye...hehehehe...


ALHAMDULILLAH...akhirnye adik aku...(si telinga capang)....selamat menghabiskan pengajian DIPLOMA beliau dgn result yang sekadar ADO...hahahaha....dengan nama tepapar kat skrin (tanpa sinaran bintang)...dengan megahnya dia memegang sekeping...(betul ke ???) diploma...hahahahha...
Betapa bangganya MAK ngn AYAH aku...sejuk perut ayah aku...hahahaha...eh2 silap...mak aku mengandungkan beliau dan juga AKU...kekekeke...(nak jugak masuk nama sendiri..mestila kan sbb aku pun BERJAYA jugak!!!!)...heheheheh


so...pada hari kejadian...aku ngn ENCIK tunang...gerak dr rumah kepong...dalam kul 10 pagi...smpai2 sana kul 12..pastu mcm biaslah aku diarahkan ke tempat parking...dan naik bus...(dah lama gler x naik  bas UiTM)...sampai2 dah tercongok mak ayah aku berbaris nak masuk dewan...adik lan pulak ntah hilang ke mana...bella mcm biasala dr pagi dok coll aku tanye bila nak sampai...


so...aku , encik tunang dan bella...berkeliaran...berpoya2...berjalan2...di sekitar dewan dan gerai2 jualan...sementelahan menunggu dorg anak beranak masuk ke dewan...heheheheheh...sempat jugakla aku smbar hadiah untuk telinga capang....(teddy bear ngn cokelat celup2)...ahhahahh


lama gler weh nak nunggu dorg setel majlis...dalam tgh2 tunggu...aku jumpa la beberapa kawan...AIDA...(rumate aku konvo gak weh...degree)..mcm x hingat la borak ngn dia...ngn family dia...siap bergambar bagai...hehehehe.....dan dak2 eletrik yang lain...yang konvo..yang dtg saje2....yang saje2 sibuk...heheheheh


yang kelakarnye sampai encik tunang tertido...tunggu majlis hbs...sian gler...mcm nak timang2 je...hahahaha.... pastu encik tunang gler byk beli kopok lekor yang digoreng....kira2 nak dekat 5 kali la dia duk ulang alik....(x tau la sebab sedap ke...sebab awek yang jual kopok tu lawa ke....sbb dia byk duit lebih ke...atau sbb dia mmg lapo...hahahaha)..ada satu lg yang aku x leh lupa...aku suh encik tunang beli jagung (dlm cawan)...encik tunang punya blur...beli air jagung...hahahha...dah la masa beli air jagung, air lemon tea...dan air kotak...yang ada ms tu kteorg bertiga je...hehehehe...(sapa yang nak hbskan?????....lu pikir la sendiri)...


so...mmg penat la...sgt2 penat...sbb...aku nie dah la sehari sebelum tu baru dtg kl...pastu kena tunggu berjam2 ....adoila...mmg sangat kepenatan.....tp demi nak meraikan kejayaan adik KU YANG TERSAYANG...hahahaha....aku sanggup meredah lautan...ops....meredah highway...dan hutan belantara...hehehehe...


kla..byk sgt citer mesti boring kan...so...just see the pic....(korang akan tau betapa seronaknye kteorg sekuarga...termasuk bakal kuarga)...hahahahahah























Cebisan nurkilan: besh sgt2 dpt meraikan kejayaan adik sendiri...bersama2 encik tunang lagi...kalau korg tgk pic kat atas nie...aku, bella ngn mak pakai baju sama...(sekayu, sepapan, sedondon)...hahahaha...semua org duk tgk je kat family kteorg...mcm selebriti...heheheheh...aku wat derk je...yela...aku agak2 dorg rasa kteorg cantik...dan aku amat suka bile encik tunang pun pakai baju ala2 kteorg (nampak x baju kotak2...petak2)
..heheheh...pastu pas setel semua majlis...kteorg ramai2 pegi makan kat PIZZA HUTs...berborak2...beramah mesra...mmg sgt2 lapar..(bagi mak, abah ngn lan)...hehehehe...kteorg telan je pizza tu...gler dasat...so...meriahkan....korg pun mesti suka bile adik beradik korg berjaya...adios...

No comments:

Post a Comment