Sunday, November 14, 2010

PeSaNan Yang TiDak TerJangkaU oleH AkalMU...

salam
uuuuiiihhhh!!!!
penat gler hari nie...
Majlis Konvokesyen 2010...sudah selamat ....dan berakhir...
ntah tahun depan aku dpt join ke x...wallahualam...(tiba2 sedih)
hehehehehheh
pagi td...mak ngn adik bella...make up kan aku...fffuuuhhh!!!!(gler lama)...
sampai tertido aku...hahahahahha...tup2...tttaaaaddddaaa....siap suda...
tp jam tepat kul 7.15...(padahal kena ada kul 7 kat dewan....hbsla mampus aku)...
aku apelagi DRIFT la keta aku yang gedabak tu......(mentang2 semalam tgk citer 2 fast 2 furious...kekekekekek)
so...suasana konvo berjalan dgn baik...tapi ada la beberapa insiden yang tidak diexpected berlaku...hehehehehhe
entry hari ni aku x nak citer lagi sal konvo hari....ape kata kita pendam dulu...smpai hari sok lusa...
sbb aku mmg xleh nak berpikir skrg nie...nanti siap dgn gambar aku upload..(untuk tontonan umum ye)...ahaks!

actualy aku baru pas belek2 tepon...lagipun mlm nie kan byk match bola sepak...(msia lwn china), ( MU lawan Aston Villa) dan (spurs lawan Blackburn)...dan mcm2 lagi....so encik tunang sudah semestinya diam seribu bahasa...(mentang2la dia peminat bola...pigidah!!!!)...xnak layan aku....xpela...kan3...(ayat merajuk sbnrnyeeee)...huuuhuhuhu

so...INBOX aku mmg dah full...ingat nak delete all...tp takut gak...ada msg2 yg aku syg ataupun penting...terdelete skali....pastu aku terpaksa la memilih dgn berhati2...gler betol...penat dol jari jemari aku nie...aku tergerak hati nak tgk Saved Message kat tepon aku....bykla msg hari raya yang lama2..yg kwn2 aku bagi...(leh guna untuk wish aidiladha lak kan...recycle...kah3)..

tiba2 ada satu msg...yg wat aku tergelak..dari encik tunang...actualy aku mmg suka bg msg berbentuk soalan yang byk2 ...dan dia sbnrnye mmg letih nak jawab....sbb soalan mcm budak2 remaja..yang hingus pun masih meleleh...tp ada hati nak bercintaaaa....(tuju kat adik aku BELLA...)..aku ingat lagi...yang aku pnh la bagi msg nie kat encik tunang...saje gatal2...tp nak tunggu respon dr dia...mmg aku leh tido dulu la...hahahahahaha....tp akhirnya encik tunang (mgkin dgn rasa sedikit tertekan dgn sifat kebudakan dan kemanjaan aku nie)...pun terpaksa la membalas dgn pilu....(mana aku tahu pilu ke sedih ke gumbira ke)...hahahahahaha...

Mesej yang unik dan menarik ini berbunyi:

1. Bagi sy 1 nme pndek
Jwpn: AFZAN

2. Adkah sy pengnggu hdup awk?
Jwpn: x

3. Nsht utk sy?
Jwpn: jaga diri

4. Hate/lOve me?
Jwpn: love

5. Kt mna kta mula2 knal?
Jwpn: kptm

6. Anggapan p'tama awk 1st time kenal sy?
Jwpn:baik

7. Bagi ciri2 sy dlm 1 perktaan
Jwpn: baikpandaibijaksopan (actualy jwpn encik tunang yang ni wat aku bpkr...nie satu perkataan ke?????)

8. Prngai baek
Jwpn:baik

9. Prngai jhat
Jwpn:mrh

10. Prkra yg btkan awk ingtkn sy?
Jwpn:muka

11. Lgu yg btkan awk trfkrkan sy?
Jwpn: waliband

12.Nma sy dlm cntct hp awk?
Jwpn:syg

13.Awk tringn nk bgtaw sy bhwa 
Jwpn: sygawak

14. Sya sbgai apa dlm aty awk?
Jwpn: cintahati (jwpn niela yg aku tulis dlm entry sebelum nie...hahahhaha...kdg2 jwpn encik tunang amat kelakar...kan3...)

habis da...sampai sini je msg nie...kelakar kan....soalan2 yang mcm budak2 x cukup umur.....siap dgn ejaan dan soalan yang aku ikut sebijik2ye...xde edit2nye...nie semua original....nampak x SPELLING...budak2 skrg??? ....mula2 ingt encik tunang x layan....hehehehhee...tp dia sudi membalas jugak...ermmmm...
nak delete ke x nak msg nie....Rasa syg jeeeee  kannnnn.....(nada2 merenyam + galok)....kekekkekeke...
x pyhla...biar je msg nie dlm inbox aku erkkk....nanti2 leh baca lagi....hahahahahahaha....

Cebisan Nurkilan: Tiba2 rasa mcm msg nie ada sentimental value tersendiri....sbbnya encik tunang mmg payah nak melayan msg2 yg merepek2 nie...yang kedua...jawapan encik tunang yang wat aku suka...mcm terawang2...heheheheheh...yang ketiga...sbb encik tunang jujur memberi jawpan...wlpn kdg2 x menepati soalan...kehendak soalan...ataupun dia malas nak pkr lebih2...heheheheheh...saje je nak kongsi...kalau korg pun rasa msg nie best untuk diberi kepada yang tersayang jgnla segan silu ye...guna je...x kena byr pun...FOC....selamat malam...hehehhe...

No comments:

Post a Comment