Thursday, May 9, 2013

HeR MemoraBle Day!!!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera ...

Tahniah buat adik ipar ku ELFIRAH AB RAHMAN yang telah selamat diijabkabulkan pada 27 Januari 2013 yang lalu ( 15 rabiulawal 1434) sama tarikh dengan hari Thaipusam.. bersama pasangan nya MOHD HASANUDDIN ...orang kuala Pilah..hehehee..Semoga bahagia sampai syurga dan dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah..(leh la affan kawan..ada geng)..hehehehehe...syukur kami berpeluang untuk meraikan majlis yang sangat2 meriah ini...aku siap amik cuti lagi dari hari khamis sebelum tu..lupa pulak..majlis ni hari ahad.. kebetulan khamis tu Maulidur Rasul..so aku terus la balik kl ....(4 hari la aku kat sana.) saje je balik awal untuk membantu persiapan Majlis yang akan berlangsung..hehehehe ;)

my sister in law..
so cantekssss u kakak!!!
for her solemnization
Happy Wedding day!!!
Ateh dan Pak Teh :)

Venue wedding adik ipar aku ni kat dewan komuniti Menjalara jugak...sama je time kteorang kawin dolu-dolu...(mengimbau nostagia betul la)....majlis sebelah lelaki kat rumah Muhammad ...kat kualo pilah ...kami pun join jugak..sebab masa tu ibu mertua aku x berapa sihat...kena tahan kat hospital Kolumpo nun....melibatkan operation sikit...jadi kami adik beradikla yang jadi wakil pihak pempuan ni....bapa mertua aku confirmla x dtg jugak...tapi nasib baik la biras aku ni dah siap2 tempah homestay yang gila besar ...muat 6 kuarga ...ada 6 bilik semuanya..bolehla kami berehat sehari sebelum majlis bertandang pada 2 Februari 2013 yang lalu...

Dewan Komuniti Menjalara..
green theme today :)

entry ni mmg lambat sikit dari kejadian yang berlaku sebab ...awal tahun 2013 ni..aku mmg busy musy okay!!!!...banyak sebab yang menjadi faktor penghalang...hahahahaha..nanti entry lepas ni korang taula ngapenye..hehehheeh...untuk pengetahuan korang adik ipar aku ni dah pun pregnant 2 bulan lebih kot...hahahahaha...giler kejam aku ...dah buyung pun kawan tu baru nak citer sal dia kawin....xpela...janji aku ada citer....kan3...jom kita selidiki gambor2 yang ada ni ....

.:Majlis AkaD Nikah:. 

masa tunggu untuk dipanggil..
kami lepak area muslimat beribadat
Ni kat Masjid Besar Menjalara Kepong :)

sesi akad nikah...
masa ni si kecik affan riang ria bermain, bergolek dalam masjid..
suara dia je yang dengar..
adoila...
ummi senyum simpul je la...:)

alhamdulillah...
pengatin perempuan sedang kusyuk mendengar..
berdebar sangat tu...:)

affan and the geng...;)

si hensem ni pose dgn ayah...:)
muka ayah penat..sian dia...

ummi affan
in green theme...

affan, kak ha (anak kaklong) dan pak uda (adik encik suami yang paling bongsu)

aku bersama pengantin dan kak long (SIL)
mcm aku pulak adik beradik ngn dorg kan...
hahahahahahah
 
ni la sedara mara yang hadir masa akad nikah.

mana affan?????


kusyuk nyeeee dorg ni tengok kartun...


affan is the leader:)


hantaran dari pihak lelaki

hantaran dari pihak perempuan

sesi batal air sembahyang
dapat mas kawin...
yuuuhhhhuuuuu!!!!

 .:Majlis BersanDinG:.

papa dan ibu...
masa ni ibu masih sihat cuma demam sikit je..
esoknya baru ibu masuk hospital..:)

pengantin baru nak masuk dewan..

eh2...tiba2 ada pasangan ...
pengapit : achik (adik encik suami) dan sofea ( sepupu encik suami)
masing2 bujang lagi :)

dah masuk..

wedding kek..

siap ada artis jemputan tau..

makan beradab...

ramainye jemputan!!!

olololo sweetnyeeee
Muhammad Affan Rizqin Bin Endy Remy
my hero!!!
rambut pacak tuuu...:P
.: MajLis BertanDanG:.



kami tgh makan..
orange theme..

selamat pengantin baru :)

affan sibuk2 nak tgk pengantin bersanding

angah ( abang encik suami) sekeluarga
satu meja dengan kami

kuarga mama (makcik encik suami)

orang2 penting dalam kuarga..
special sikit..


lastly...pic yang comel ni
affan buat muka..
cubit kang..
p/s: Kami doakan semoga pasangan ini bahagia hingga hujung nyawa..dan semoga kakak selamat melahirkan baby yang comel untuk kuarga pak rahman...bertambah lagi sepupu affan...ehhehehehe...Doa kami semoga kakak dan suami menjadi pasangan yang saling melengkapi antara satu sama lain...affan sayang ateh sangat-sangat !!!!! muah!!!! 

No comments:

Post a Comment