Thursday, April 5, 2012

weekend at GAmbaNG waTerParK

Assalammualaikum..


weekend yang lepas bersamaan 11 feb 2012..aku dan mak..mastermind bagi aktiviti ni..tetapi sebenar-benarnya..adik lelaki aku LAN...yang nak sgt pergi taman tema air ni...konon2 nye x puas mandi manda kat situ...padahal dia bukan la x prnh pegi lgsg pun!!!! ceh!!!


so...pada mulanya kami plan nak pegi pagi2 buta-buta..yakni pukul 8.30 pagi...tetapi plan berubah secara tiba2...sbb mak aku pulak keje...kena ganti kelas..(tadika je pun ye kawan2)...budak x dtg pun...tp mak aku ckp prosidur...terpaksalah menonjolkan diri jugak...huhuhuhu...so..kami yang lain2...kena tunggu sampai mak balik keje..(yang rupe-rupenye..mak aku dah chow chin cau...kul 11 lagi hari tu)...heheheehe


then...kami sekuarga menghabiskan hari-hari kami pada hari tersebut dengan jayanya...cekidaut...



bahawasanya kami telah menyewa cabanna bernombor 22...sempena dengan tarikh lahir mamat hensem @ pak ngah si affan yang beria2 nak main air kat sini...ceh!!!



inilah rakyat jelata yang bergumbira pada hari tersebut...mana aku???




sangat menyenangkan dan release betul tensen ..nampak x BIG BOSS tengah berehat...hehehehe



che su bella dan affan rizqin :)



ayah pun suka suki suku...: P



best sgt ke geng2 lelaki ni berposing mcm model majalah "MANGGA"...hahahahah:)



alolololo...tomeynyee



sinilah tempatnyaaaa



uihhh..baru ada pic ummi ngn affan...fuh!!!



i'm SUPERMAN!!!! yeeehhhhaaaaa :)




p/s: lama sgt x updated bog ni...entry ni pun dah berhabuk simpan dalam draft..ehehhehe...sorry ye kawan2...:)


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment