Monday, February 13, 2012

KeCelarUaN MinDa...keseKian KaliNya...:(

assalammualaikum..


ermmm...ermmm....dah lama kan...aku x updated blog...actualy..sepanjang masa aku yang terbiar (wah!!! banyakla ko punya masa...padahal aku mmg sibuk giler ok!!!)...aku mampu blog walking je...tgk member2 punya entry...tinjau2...blogger2 famous amous punya blog....murid2 aku punya new entry....just tgk...and give response by mimik muka...in silent mode...hahahahahhaa....(giler sewel aku kan)..


bila tgk rakan2 blogger..(chewah!!! mcm nuffnang pnh panggil ko je kan...)...hahahahahah...updated entry baru...yang kdg2 menyenangkan hati...kdg2 menusuk hati...kdg2 menggembirakan hati...kdg2 mengucar kacirkan hati....aku jadi jealous sbb apesal la dorang leh updated entry baru. setiap hari/minggu/bulan...
padahal aku...??????? ada pasang surutnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....:(


mesti korang boring kan baca entry kali ni...(puih!! mcm la entry ko selama ni besh2 belaka )..uhuk3...
aku tau perasaan korang...tp aku mmg x leh nak curahkan idea yang bernas nak mengarang entry baru...puas dah aku tunjal kepala aku ni...still mcm ni jugak...kelam....lama2 kabur...huhuhuhu..tp kan...selalunya kalau mcm ni...ada benda yang x lepas ...masih tersimpan dalam hati atau pikiran aku...ape yep???? adoila...mcmna la nak berubah ni....(baru anak sorang..ko dah jadi tunggang langgang)...kalau sepuluh????? :{


apekah? apekah? apekah? ;'(


xpela korang...lagi 12 minit ...nak pukul 5.30 petang....entry ni pun di buat sbb aku nak tunggu balik...hahahahhaa...lain kali lah..aku bangun semula dari tidur aku yang lena ni...heheheheheh...jumpa lagi lain entry ye...(tu pun kalau aku rajin)...ish3...:{


babai
adios
amigos..
tata..
:)


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment