Wednesday, December 28, 2011

SweeT 365 days wiTh U :)

Assalammualaikum..

Ahad lepas 25.12.2011...genap setahun usia perkahwinan kami.(sweet 365 days!!!)....dan genap umur aku 26 tahun...(ceh!! muda lagi rupenyeeee)....heheheh..

masa nikah :) 

masa reception :)


terasa masa berlalu begitu pantas..sehinggakan kami leka mengharungi hidup sebagai suami isteri..dikurniakan seorang cahayamata yang semakin membesar dan aktif...Muhammad Affan Rizqin....


1 + 1 = 3 :)

dan aku merasakan kebahagiaan dan kegembiraan yang tidak terhingga sepanjang bergelar isteri dan semakin alpa setelah bergelar ummi....UMMI AFFAN....ya allah sesungguhnya jodoh,nikmat dan anugerah MU ini adalah sementara dan pinjaman semata2...ku pohon...kebahagiaan ini milik kami berdua ....hingga hujung nyawa...SAMPAI SYURGA....:)

ku bersyukur dipertemukan dengan jodohku ini...
biarlah dia yang pertama dan terakhir buatku..
:)

Terima kasih buat encik suami kerana menyambut ulangtahun kami walaupun secara kecil-kecilan (sbb beliau bukan seorang yang romantik ok!!!)...ummi amat menghargainya...sgt2...akan menjadi memori terindah dalam ati ummi hingga tiba masa ummi .....

chocolate indulgence from secret recipe  so yummmyyy!!! 

 thanks mom :)


doakan kebahagiaan kami :)

terima kasih encik suami :)
for the lovely gift..
i'm loving it so much!!!


walaupun almost 8 years ummi kenal ayah...ummi masih lagi belajar untuk jadi isteri yang sempurna....di mata ayah....terima kasih kerana menyayangi ummi dan menghargai ummi .....insyaallah ummi akan jadi isteri dan ibu yang baik pada ayah dan affan...segala ape yang ummi buat...semuanya untuk kamu berdua..kamulah semangat ummi....kamulah pengubat lara ummi...kamulah segala-galanya buat ummi...ummi sayang ayah...ummi sayang affan....:)

1 comment:

  1. Selamat Hari Lahir dan selamat ulangtahun perkahwinan yang pertama. hope Puan bahagia hingga ke akhir hayat bersama keluarga tersayang. sweetnyaa ditambah lagi dengan adanya baby Affan.

    ReplyDelete