Wednesday, May 11, 2011

Selamat Hari Ibu...

salam...
actualy dah lama sgt2 x update entry baru...
sbb nye kesibukan terhadap kerja2 di opis dan keadaan fizikal yang sgt memenatkan...
menyebabkan ketiadaan mood dan masa ...
ermm...xpela kan...sbb blog nie pun xde la glamour mana pun...
akibatnye banyak citer ttg hidup aku ....
aku pendamkan je dlm hati sanubari aku....huhuhuhuhu...

so...pada tarikh keramat 8 May 2011...baru2 nie..
aku sempat menyambut Mothers Day...
secara mengejut...tanpa ape2 plan...
hahahahaha
aku membeli kek untuk mak....(harapla nak wat sendiri)
tp yang kelakarnye...sbb nak wat surprise sgt...
smpai2 umah,...mak dalam keadaan tidak terurus...
so x dptla nak capture pic yang cantik2...
(gambar kek jela dpt dipukul)...hahahahahahha


SELAMAT HARI IBU!!!
HAPPY MOTHERS DAY!!!
buat mak...
buat ibu mertuaku...
semoga dikau berdua bahagia...
semoga dikau berdua gembira...
semoga dikau berdua sentiasa ceria...
kerana KAMI amat menyayangi kalian...


untuk pengetahuan korg..
pagi tu jugak aku msg encik suami...
yang berbunyi:


aku: sayang....x wish pun hari ibu kat kita...
encik suami:....kan dah wish pagi2 lagi...
aku: mana ada...
encik suami: cuba tgk dlm msg ...
aku: xde...
encik suami: cuba la syg check betul2...


aku pun buka la inbox tepon aku...uhuhuhu..
mmgla ada....tetapi....
msg dari celcom...yang wish...selamat hari ibu...hahahhahaa


aku: banyakla syg wish...padahal celcom....menciiiiiiiiiiiiiiii
encik suami...wish la jugak tu,...hehehehhehe


end of the story...


p/s: x lama lagi aku akan jadi ibu...umi...mak...hehhehhee...x sbrnye rasa...sorry yep pic cake x dpt ditayangkan...sbb ada dlm camera lagi....hehehehe...

No comments:

Post a Comment