Thursday, February 3, 2011

Kek TerisTiMewa

salam...
ermm...tiba2 nak post entry pasal kek...
sbb tiba2 rasa mcm nak mkn kek...
aku mengidam kah???? bukan ke awal lagi nak mengidam2 nie...
hahahhahha
tp mmg dari dulu lagi aku suka mkn kek...
hehehehehehe
mcm masa zaman anak dara atau bujang dedolu...
aku dgn my bff  CIK DAYANG SULIZA SALLEH.. selamber je mkn kek berdua2 an...
kat mana lagi kalau bukan secret resepi...yela...terasa nak makan...kan3...
hari nie tiba2 lak rasa nak mkn kek tu dtg lagi...
mcmna nie ek...encik suami?????
please la bwk kita mkn kek hari nie ye...huhuuhuhuh


actualy teringat sal kek yang telah di beli oleh makcik2 aku time wedding hari tu...
yela...ntah mcmna hbs je majlis akad nikah...tercongok kek yang besar gedabak depan kteorg...hahahahah
mujurla encik suami ngn aku x gler meroyan...ntah masa bila la mak ngn makcik ngn sepupu aku wat perancangan ttg projek sambutan besday aku nie...padahal aku sentiasa 24 jam memantau pergerakan dorg time tu....hahahahhahha



nila kek dia....x ke besar gedabak...tgkla siap tulis bagai...ngn biskut lagi tu...uishhhh....mmg la terharu sgt aku...sehingga aku nak kuarkan air mata duyung aku time tu jugak...mujurla pakai lens...takut tercabut lens aku tu x ke naya....hahahahha...tapi mmg tima kasih sgt2 la kat dorg sbb ingt jugak nak smbut besday aku...padahal bertimpa2 majlis lain yang lebih penting...hehehehe..kek nie kalau x silap aku disponsor oleh mak de aku sendiri...hehehhe...luv u la mak de...


hehehhee...romantik kan...dua kali tau potong kek...hahahah..sbnrnye masa nie depan kteorg penuh dengan sedara mara aku...dorang dah standby...bile kteorg dah setel hantar rombongan lelaki...kteorg masuk je pintu kat belakang tu...dorang nyanyi ngn jerit lagu besday ramai2...korang mesti dpt imagine kan mcmna keadaan aku dan encik suami...nasib baikla aku pakai baju SANTEK....kalau x dah lama aku terbang smpai syiling...hahahahahah...tgkla kek tu tinggi x tinggi...hahahaha...abaikan ye kotak kek kat belakang tu...mungkin dorg x sempat nak kemas...hehehehehe....

cebisan nurkilan: sesungguhnya..hari lahir aku pada tahun 2010 amat bermakna...kerana disambut oleh semua kaum kuarga aku...dar jauh dan dekat...dan juga semestinya encik suami di sebelah....wah!!!!!...tiba2...LAPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! bye....mekacih sbb sudi baca entry nie...wlpn x la best sgt...hehehehehe

2 comments: